לא כותב
שלום לכם.
הבכור עלה בשעה טובה לכתה א'. והיה לנו שיחה עם המורה וגם שמנו לב שהוא מוכן לכתוב כלום בשעורי בית וזה אחרי שאנחנו בודקים לו בתיק עם יש לו או אין לו, והוא יודע את החומר אבל לא מוכן לשבת לרשום. המורה אמרה לנו שאם היא יושבת לידו אז הוא רושם ואם לא אז לא רושם. והיא לא יכולה לשבת לידו כל הזמן כי יש לה עוד ילדים בכתה ולא תמיד יש לה עזרה. הוא מקשיב ומשתף פעולה ודי מספר לי מה עשה בכתה אבל לא מוכן להחזיק עיפרון ביד ולרשום. גם ציור בגן בקושי עשה. מצד שני הוא מת על קשקשים ומעולה בבניה. הינו מטפלים ברפוי בעיסוק וקלאנית תקשורת אבל החמוד מוכן לעשות רק מה שהוא רוצה וצריך לתוך בינו לבין הפעילות.... הוא מאוד חברותי ויש לו חברים, והולך ברצון לבית ספר. אבל למה הוא לא מוכן לרשום.
ושאלה אחרת. לא תמיד הוא אוכל את הסנוודיץ שלו. או שאוכל רק את הפרי וזה בקושי. ובצהרון הוא אוכל ארוחת צהרים טובה אז למה הוא לא אוכל את הסנווביץ שלו? הוא לא אוהב את הממרח? הוא בוחר לבד...
תודה
שלום לכם.
הבכור עלה בשעה טובה לכתה א'. והיה לנו שיחה עם המורה וגם שמנו לב שהוא מוכן לכתוב כלום בשעורי בית וזה אחרי שאנחנו בודקים לו בתיק עם יש לו או אין לו, והוא יודע את החומר אבל לא מוכן לשבת לרשום. המורה אמרה לנו שאם היא יושבת לידו אז הוא רושם ואם לא אז לא רושם. והיא לא יכולה לשבת לידו כל הזמן כי יש לה עוד ילדים בכתה ולא תמיד יש לה עזרה. הוא מקשיב ומשתף פעולה ודי מספר לי מה עשה בכתה אבל לא מוכן להחזיק עיפרון ביד ולרשום. גם ציור בגן בקושי עשה. מצד שני הוא מת על קשקשים ומעולה בבניה. הינו מטפלים ברפוי בעיסוק וקלאנית תקשורת אבל החמוד מוכן לעשות רק מה שהוא רוצה וצריך לתוך בינו לבין הפעילות.... הוא מאוד חברותי ויש לו חברים, והולך ברצון לבית ספר. אבל למה הוא לא מוכן לרשום.
ושאלה אחרת. לא תמיד הוא אוכל את הסנוודיץ שלו. או שאוכל רק את הפרי וזה בקושי. ובצהרון הוא אוכל ארוחת צהרים טובה אז למה הוא לא אוכל את הסנווביץ שלו? הוא לא אוהב את הממרח? הוא בוחר לבד...
תודה