לא ישן ביום

ddkai

New member
לא ישן ביום

בני בן 11 חודשים מאז שנולד לא כל כך אוהב לישון במשך היום. הוא התרגל לישון בטיול בעגלה עם המטפלת לכשעה וחצי בשעות הבוקר המאוחרות- צהריים מוקדמות. בערך בין 11-12:30 ואחר כך נהיה עייף בערך ב-16 אך מסרב בתוקף לישון בבית במיטה, צרחות וכו' וממש לא מוכן רק בעגלה לעיתים או בנסיעה ארוכה באוטו, כך שהוא מגיע לשעה 19-19:30 בערב עייף מאוד ונרדם בדרכ עד הבוקר 6-7 (מתעורר פעם אחת במהלך הלילה לאכול וחוזר לישון). איך מלמדים אותו לישון במיטה במהלך היום? האם להתעקש? או שאולי השעה וחצי בבוקר מספיקים? הוא ממש מתעקש להישאר ער ובאופן כללי מאוד עירני ופעלתן. תודה.
 

ina rich

New member
בדרך כלל גנית עונה לשאלות על שינה

הי, תצרפי לשרשור של גנית ביום רביעי - היא בדרך כלל עונה שם במרוכז
 
איפה הוא נרדם בלילה? שעה וחצי בבוקר בהחלט

יכולות להספיק לו. הרבה ילדים מוותרים על תנומה אחת ביום בסביבות גיל שנה. אם הוא פעיל ובמצב רוח טוב לא הייתי מתעקשת איתו.
 

ddkai

New member
הוא נרדם במיטה שלו

לפעמים נרדם על הבקבוק מרוב עייפות ומעבירים אותו למיטה ולפעמים שמים אותו ער במיטה והוא נרדם לבד, לעיתים קצת מתבכיין , זורק מוצץ וכו' אבל נרדם לבד. הוא כבר די הרבה זמן על שעה וחצי של שינה ביום, כלומר כבר איזה חודש חודשיים, לפני כן היה ישן בעגלה חצי שעה אחר הצהריים אבל בגלל החום פחות יוצאים מהבית בשעות אלה אז הוא פעיל יותר בבית ולא ישן ומגיע לערב שפוך.
 
כדי ליצור הרגלי שינה

כדאי להקפיד על התנהלות קבועה ועקבית- להשתדל שתמיד ירדם במיטה ולא במקום אחר (אם צריך, הקדימו את זמן ההשכבה כדי של ירדם על הבקבוק). התנהלו באותה הדרך גם ביום. אם הוא בוכה הרגיעו אך הקפידו להחזירו לישון במיטה. יקח לו זמן להתרגל, אך אם תהיו עקביים סביר להניח שילמד להרדם במיטתו גם ביום.
 
למעלה