לא ייאמן מה שקרה לי...

Yuvalenko

New member
לא ייאמן מה שקרה לי... ../images/Emo7.gif

הסתכלתי מערבה וראיתי את הסוף של שכבת העננים, בפס אחד ארוך מעל הים, ומאחורי זה פשוט בהיר. המצב הזה הזכיר לי בדיוק את סיטואציה לנד מים, מה שקורה בדרך כלל בפרמטרים הנתונים. הסתכלתי החוצה, לא ראיתי כלום מעניין. הסתכלתי על כל הצד המערבי, והדרום מערבי. ולא היה לי כוח להציץ ימינה לרות אם יש משו מעניין בצד הצפון מערבי. משום מה, הנחתי שלא יהיה שם כלום. אחרי 10 דקות אני מסתכל שוב, חושכות עיניי - נד מים בקוטר עצום, שזה עתה גוסס ומת, שחור משחור, אבל כבר לא מגיע למים, נחלש, וכמעט מעל לקרקע כבר - רצתי להביא את המצלמה, אבל זה היה מאוחר מידי - לא נשאר זכר לנד. יהי זכרו ברוך. אני מוכן לשאת כל עונש שתתנו לי (כל עוד הוא הגיוני)
 

yariv71

New member
../images/Emo2.gifמדהים, אל תתייאש יובל...

מנסיון, אם התנאים עדיין קיימים עשוי להתפתח נד נוסף אולי לא באותו מקום אבל באזור.
 

Yuvalenko

New member
ואו!! ממש יפה, אבל... זה לא הנד הזה

בכלל!! .... 'צטערת..
אני חושב שאני יודע מאיפה צולמה התמונה הזאת. לדעתי זה נד שני, מה שאני ראיתי היה הרבה יותר רחב ומשמעותי. אבל עדיין - התמונה שלו מהממת..
 

yariv71

New member
למעשה, היום יש תנאים קלאסיים...

אי-יציבות, לחות גבוהה והכי חשוב- הזרימות בקרקע חלשות. אגב, נדי מים מתפתחים לרוב בשלב שבו הענן מתפתח (הזרימות בענן עולות) ועדיין לא ממטיר גשם.
 

Yuvalenko

New member
נכון - ואכן כבר לא הייתה רוח בכלל,

בקרקע, והענן כמו שרואים מפותח, אפילו שירדו כמה טיפות ממנו. לדעתי הוא עוד הספיק להתפתח לפני כן מעל הים, אבל אל תדאג, עוד היד נטויה, אני מבטיח לצלם נד מים נורמלי השנה!
 
למעלה