לא יודע אם יצא לכם לצפות ...

מיכאל אבידן

Member
מנהל
לא יודע אם יצא לכם לצפות ...../images/Emo43.gif

בתוכנית 'זומביט' בערוץ 22 (ששודרה בשעה 17:30). הוצג בה המקרו שכתבתי לשינוי המספרים הסלולאריים (ושנמצא במאמרים). הם נתנו קרדיט נאה באזכור כותב המקרו ופורום 'אופיס' ב'תפוז'. למעוניינים, [URL='http://']שידור חוזר[/URL]: מחר יום ג', 4.5.04, בשעה: 14:30 בערוץ 22 ו-23.
 

achokler

New member
כל מילה מיותרת

באמת כל הכבוד אני חייב לספר שהלכתי לעדכן את זכרונות המכשיר שלי, הם טעו בכל המספרים של ה 068 הפכו ל 050-5 במקום 050-8 ובנוסף מחקו לי את כל הקטגוריות. לעומת זאת המאקרו עשה את עבודתו בלבד ללא שיגאות וללא תופעות לוואי ל30 משתמשים אצלי בעבודה.
 

achokler

New member
המשווק המורשה של פלאפון

שחייגתי *0000 הפנו אותי למשווק של פלאפון שיש לו את התוכנה. מתברר שהתוכנה מלאה באגים . ואני לא היחיד שסבל מהעדכון אלא כל מי שניגש עם המכשיר שלו, כל עדכון מוחק משהו או משבש משהו, אבל זה כבר לפורום אחר
 

גוביינא

New member
ראינו והתרשמנו. שאלה:

בעקבות התכנית, חיפשנו בדפים הקודמים באתר על-מנת למצוא את הקישור/ קובץ שיש להוריד בכדי לבצע את הפעולה. היכן ניתן למצוא אותו? תודה וכל הכבוד
 

lp12

New member
אין אין מיכאל,כבשת את הפיסגה...../images/Emo9.gif

 

CaptainOok

New member
שאלה

יש לי טבלה ב-Access שבה אני רוצה לעדכן את עמודת מספרי הטלפון הסלולאריים למספרים החדשים. איך אני יכול לעשות זאת? זו שאילתה קצת מסובכת... מישהו יכול לעזור לי איתה?
 

מיכאל אבידן

Member
מנהל
אם אתה מבקש להשתמש . . .../images/Emo43.gif

במקרו שלי - הכי פשוט שתייצא את הנתונים ל'אקסל' תריץ עליהם את המקרו ותייבא אותם חזרה ל'אקסס'.
 

CaptainOok

New member
חשבתי על זה, אבל...

איך אני מייבא אותם חזרה לאותה הטבלה ולשורות הנכונות? זו טבלה גדולה מאוד עם הרבה שדות, לא רק מספר טלפון...
 

CaptainOok

New member
אוקיי...

אז בעצם בנית טופס שמריץ פונקציה שמעדכנת את הכל. מגניב
אז איך אני לוקח את הקובץ שעשית ומשתמש בו בטבלה שלי? איך אני מתאים אותו למה שיש לי? (אני לא מבין גדול באקסס...)
 

B Ran

New member
אם אתה יודע את השם של

העמודה בטבלה שלך, בנה טופס דומה שמבוסס על הטבלה שלך. העתק את הפונקציה ללחצן שלך והחלף כל מופע של המילה cellnum בקוד שלי בשם העמודה שלך. בהצלחה, רן.
 

CaptainOok

New member
עובד! ../images/Emo13.gif

רק הייתי צריך להוסיף תנאי שם שאם זה לא אחד מה-case-ים שרשמת, אז שלא ישנה כלום, כי יש לי שם כמה מספרים שהם לא סלולאריים, והוא מחק לי אותם... מזל שגיביתי לפני!
 

דרור א

New member
בעיה שניתקלתי בה.. מחיקת 0

הבעיה היא שבמידה ולא מופיע מקף בין המספרים (קידומת ומספר) כאשר מועלה קובץ האקסל (לאחר שיצוא מהאוטלוק) נימחקת הסיפרה 0 (מין הסתם כי הוא חושב שזהו שדה מספר ולא טקסט) ממנו והמאקרו לא מבין כי עליו לבצע המרה למספר. בכול מקרה לאחר הוספת 0 ידני (פעולה קצת ארוכה) ומקף בין המספרים פועל המקרו היטב. מצרף דוגמא (תאים מסומנים באדום) דרור.
 
למעלה