Romi forever
New member
לא יודעת מה לעשות...
היום אני אמורה לבצע צילום רחם אצ"ל ד"ר טוגנרייך. בבוקר ביצעתי בדיקת הריון "YES OR NO". שתי דקות לאחר הבדיקה לא ראיתי כלום, לאחר 20 דקות (כשיצאתי מהמקלחת) ראיתי פס חלש ודק. הייתי אמורה לקבל מחזור ב- 22/04, וקיבלתי את כל הסימפטומים לכך: הפרשות חומות, שינוי במצב הרוח... את המחזור קיבלתי באיחור של 5 ימים (בדיוק לפני שבוע) כשכאבי מחזור מלווים אותי לפני ואחרי המחזור. מחזור זה שונה מהרגיל באורכו (4 ימים במקום יומיים), בצורתו (רובו היה חום ומעט גבישי ורק מעט אדום), והכאבים שבד"כ לא מלווים אותי. האם היה זה מחזור? לאור התוצאה של הבדיקה האם לבצע את צילום הרחם? אודה לתשובתכן המהירה.
היום אני אמורה לבצע צילום רחם אצ"ל ד"ר טוגנרייך. בבוקר ביצעתי בדיקת הריון "YES OR NO". שתי דקות לאחר הבדיקה לא ראיתי כלום, לאחר 20 דקות (כשיצאתי מהמקלחת) ראיתי פס חלש ודק. הייתי אמורה לקבל מחזור ב- 22/04, וקיבלתי את כל הסימפטומים לכך: הפרשות חומות, שינוי במצב הרוח... את המחזור קיבלתי באיחור של 5 ימים (בדיוק לפני שבוע) כשכאבי מחזור מלווים אותי לפני ואחרי המחזור. מחזור זה שונה מהרגיל באורכו (4 ימים במקום יומיים), בצורתו (רובו היה חום ומעט גבישי ורק מעט אדום), והכאבים שבד"כ לא מלווים אותי. האם היה זה מחזור? לאור התוצאה של הבדיקה האם לבצע את צילום הרחם? אודה לתשובתכן המהירה.