לא יודעת מה אתכם...

ד ו ל ה

New member
לא יודעת מה אתכם...

אבל, אם אני שומעת עוד מילה אחת על אהבה היום... אני מקיאההההההה....בעעעעע די כבר , שיעבור השבוע הזה... כולם השתגעו... דולה (שנטחן לה כבר השכל מהטחינה האינסופית הזו..., למרות שהיא בהחלט אוהבת טחינה)
 
אף אחד לא ממש מתכוון אהבה...

שומע כסף פרחים ושוקולדים,מחויבות אחריות והמון רגשי אשמה...לא שומע אהבה..
 
../images/Emo25.gif

גם אני אהבתי....
 

תלתליפז

New member
טקס לנעילת

יום האהבה בשמונה בערב. בתכנית: הדלקת משואה לזכר האהבות הנכזבות.
 
האהבה היא (מוקדש לדולה)

האהבה היא.. להיות כמו הקצפת באייס קפה שלה האהבה היא.. לא להפריע לה כשהיא מדברת בטלפון האהבה היא.. לקבל מין דגדוג בבטן כשאת חושבת עליו האהבה היא.. לעשות קניות ביחד האהבה היא.. לפנק אותו בבוקר שאחרי הלילה שלפני האהבה היא.. כשהוא חושב שאת נראית נהדר אפילו בבוקר האהבה היא.. להחמיא לה על הלבוש כשהיא יוצאת מהבית האהבה היא.. לעשות פיקניק בארבע בבוקר ביחד האהבה היא.. לחכות לו בגשם האהבה היא.. לסלוח לו אפילו כשהוא נורא מרגיז האהבה היא.. שלא איכפת לך שהוא הורס לך את התסרוקת האהבה היא.. לקפוץ משמחה כל פעם שאת חושבת עליו האהבה היא.. להיות יחד גם בזמנים קשים האהבה היא.. לשלוח לו את המתנה הכי יפה האהבה היא.. לא לקרוא את העיתון בארוחת הבוקר האהבה היא.. לבשל ארוחה רומנטית האהבה היא.. כשהוא נכנס לך לראש האהבה היא.. כשמתחשק לך לפעמים לחנוק אותו האהבה היא.. כשמוותרים ועושים את מה שהכי רוצה האהבה היא.. ללמד אותה להחליק על הקרח האהבה היא.. לדעת מי שלח לך פרחים 'קים גרוב'
 

ד ו ל ה

New member
../images/Emo13.gif תודה נשמה........

מתחברת בעיקר לסעיף האחרון...מזכיר לי נשכחות. לפעמים מרוב אהבה אתה לא ממש יודע מי שלח לך פרחים...
קוראת מה כתבתי אז וזה נראה לי היום רחוק כל כך... שייך לחיים אחרים... שייך למישהי אחרת. דולה (כבר לא גרה שם יותר)
 
למעלה