לא יודעת מה איתי

גליה16

New member
לא יודעת מה איתי../images/Emo4.gif

לא יודעת מה לעשות עם עצמי יותר אני לא מתכוונת להתאבד או משהו, אבל אני חושבת על זה שמשהו טוב לא ייצא מכל הגיל הזה. לימודים? למה? לכסף? כסף? לבגדים ודברים שאני רוצה? בגדים ודברים שאני רוצה? למה? אפשר ללכת עם אותם 4 חולצות, ואותם 4 מכנסיים 3 שנים, לא? אפשר ללכת עם בגדים ישנים? למה? אז מה אם שואלים אותי כל הזמן למה אני הולכת עם אותו הג'ינס, ואותה החולצה, כבר חושבים שאני מסריחה... נמאס לי! אי אפשר בסה"כ 100, 150 שקל לקנות מכנס?! מכנס מסכן אחד שיהיה לי לעוד 3 שנים... לא מבינים רמזים במשפחה הזאת... קניתי לפני שנתיים וחצי 2 זוגות מכנסיים (ג'ינס אם זה כל כך מעניין), אחד לחורף ואחד דק. הג'ינס לחורף הלכתי איתו בקיץ בשיא החום, כי לא רציתי ללכת עם אותו מכנס יותר מפעמיים בשבוע... אז מתתי מחום אבל ניחא. עכשיו המכנס הדק. היה רפוי קצת שנקנה לראשונה, כבר עברו שנתיים, כמה אפשר ללכת עם אותו אחד? הוא כבר קטן ולוחץ לי, ולא נוח לי איתו בכלל... אבל לא נראה שזה מעניין מישהו. אני יכולה לבקש כסף אבל עם הציונים שלי והמצב שלנו זה מבייש אותי כזה לבוא: אמא אפשר 100 שקל לקנות מכנס בקניון? ואני כבר יודעת מה תהיה התשובה, זה או לא, או שיש לי מספיק בגדים. נמאס לי!!! פשוט נשבר לי מכל החרא הזה! ועוד משהו, אני אולי היחידה במשפחה הזאת שמרגישה חרא. אולי אפילו יותר מחרא... אין לנו הרבה כסף, ההורים שלי לא בוטחים אחד בשני יותר, כל הזמן מריבות, צעקות, הציונים שלי לא בשמיים (יותר נכון עמוק באדמה) ואני לא יודעת מה לעשות עם עצמי... מה לעשות כדי לא להתבייש לבקש כסף, או מה לעשות בכלל? יש לכם דרך מוצא מכל החרא הזה??? (סליחה מראש על כל החרא, פשוט ככה אני מרגישה ואין לי דרך אחרת לתאר את זה)
 

סתמישי

New member
אממ למצוא עבודה?

גם אם תעבדי במקדונלנדס חודש יהיה לך בערך 400 ש"ח (אם תעשי מינימום משמרות, אני מכירה מספיק אנשים שעשו במקדונלדס 800 ש"ח בחודש) זהו?
 

Breaking Wave

New member
כואב לשמוע..

קודם כל קבלי
ואממ כמו שזאת מעליי אמרה אין ברירה - תחפשי עבודה. ובנתיים תשתדלי להבין את ההורים שלך(עם כמה שזה מתסכל..) אני בטוחה שאם היה להם הם היו מביאים לך
ובלי שום קשר עזבי אותך שטויות כולה בגדים... את יכולה לקחת חתיכת בד ולתפור לעצמך משהו חמוד או סתם לקחת בגדי\בדים ישנים ולנסות לעשות מזה משהו..
 
את לא יודעת כמה שאני מבינה אותך

גם אני ההיתי במצב הזה רק שאצלי לא הייתה הבעיה שלהורים לא היה כסף בשביל זה אלא שבגלל שעשיתי מה שאני רוצה כל הזמן (לטענתם) והיחסים שלי לא היו טובים איתם אז הם פשוט לא הסכימו לתת לי אפילו שקל השנה לא ידעתי מה לעשות אם הבצפר כי רציתי ללכת לבצפר פרטי וההורים שלי לא הסכימו לממן לי בטענה שאני לא ילמד כי בבצפר הקודם שלי ההיתי שם 3 שנים ולא למדתי כי זה בצפר שאי אפשר ללמוד בו... אז בחופש הגדול מצאתי עבודה שבלי עין הרע אני עובדת בה עד עכשיו במשכורת הראשונה בזבזתי את כולה על בגדים ואני מקבלת יותר ממה שמקבלים עובדים במקדולנלס כי אני עובדת בחנות נעליים אני מקבל 18 שקל לשעה וזו עבודה קבועה (אין לי את כל העיניין הזה אם המשמרות) בקיצור בזבזתי את הכל על בגדים יש לי עכשיו בגדים לקיץ מעל הראש ואני בנוסף ממנת לי את הבצפר שלי ואני לומדת בבצפר פרטי אז אם אני ילדה שעוד מעט בת 17 רק הצלחתי לספק לי את הצרכים שלי (בגדים, סיגריות, יציאות וכל מיני שטויות) ובנוסף לכך לממן בצפר פרטי שכולם יודעים שזה לא זול תאמיני לי שאת תוכלי גם כל מה שאת צריכה זה רק קצת כוח רצון ואומץ פשוט תילכי תישאלי במקדונל'ס בורגר קינג תכנסי לחנויות שיש בהם שלטים שצריכים עובדים תנסי אל תוותרי ותיראי שתצליחי ואין דבר יותר כיף מלעבוד כי יש לך את הכסף שלך שאף אחד לא נוגע לך בו ואת לא תלוייה בהורים שלך ואם ההית מכירה אותי לפניי ההית אומרת שאני בחיים לא יצליח והצלחתי ואני מאמינה בך ואני מאמינה שתצליחי כל מה שאת צריכה זה רק קצת כוח רצון ואומץ תקחי לך איזה יום אפילו אחרי הצהריים אני ממליצה משעה 4 ופשוט תסתובבי בעיר שלך או בעיר ליד איפה שאת גרה ותנסי בהצלחה מתוקה!
 
כשאני ניסיתי לחסוך לעצמי אז..

כל יום ביקשתי 10 שקל. ככה זה מתאסף,ובערך ב10 ימים כבר יהיה לך מאה שקל. אני לא חושבת שתיהיה לך בעיה לבקש עשר שקל כל יום,נכון? :| או שבמקום להגיד לנו את זה,תגידי זאת לאמא או אבא. אני בטוחה שעם כל הריבים,הבעיות הכלכליות,והציונים-כל מה שהם רוצים זה שתיהיה מאושרת. לא משנה מה תבקשי,הם ינסו לממש לך זאת בכל דרך שהיא.
 
למעלה