לא יודעת אם זה המקום המתאים,

Xפוזיציה

New member
לא יודעת אם זה המקום המתאים,

אבל אנסה בכל זאת. היי, אני עינת, בת 19. ההורים שלי גרושים עוד לפני שנולדתי, ואין לי קשר עם אבא שלי. כשהגעתי לגיל 18 הוא מיהר לבית המשפט להפסיק לשלם את דמי המזונות שלי. לאחרונה גיליתי שבאפשרותי לדרוש ממנו לחזור ולשלם אותם עד שאגיע לגיל 21. מישהו מכיר את הנושא ואת הפרוצדורה? איך זה עובד? צריך לפנות לעורך דין או שמספיק לשלוח מכתב לבית המשפט? וחשוב מכל - האם זה ידרוש ממני להיפגש עם אבא שלי? תודה רבה לעונים הרבה אהבה לכולם
 
שלום לך וברוכה הבאה../images/Emo140.gif

תבדקי באתר של ביטוח לאומי או תפני לסניף הקרוב לאזורך בהצלחה
 
השאלה היא מה נכתב בהסכם הגירושין

של הורייך לגבי תשלום המזונות , בכל מרה זכותך לתבוע את אביך , סכום המזונות מעל גיל 18 הינו בגובה של 30 אחוז מהסכום ששולם עד גיל 18 . כבר היו פסיקות שניתנו את תשלום המזונות בהסדרי ראיה עם האבא . ממליצה לך להיוועץ עם עו״ד׳ בנושא וזאת בכדי שלא תקבלי מידע מוטעה ( הביטוח הלאומי כמו שהומלץ לך כאן אינו אחראי לנושא אלא אחראי על גבית התשלום והכל תלוי בהכנסות)
 

gilativ

New member
עינת יקרה שלום רב!

ראשית אציין- אינני אשת מקצוע. אני גרושה, ואם ל4 ילדים [ 25,22,21,10] אבל - לעניינינו: את מציינת שהורייך גרושים עוד טרום היוולדך, וששולמו בעבורך מזונות עד גיל 18 , ושאין לך קשר עם אביך. לדעתי נקודות לבירור: * האם המשך תשלום המזונות בגיל הזה על פי חוק מותנה בשירות צבאי. [והאם את עטמדת בקריטריון] *אם הקשר עם אביך היה במתכונתו כפי שהוא מוגדר על ידך [אין קשר] לאורך השנים או ברובם לפחות, [כי אם לא היה קשר שנים, ובכל זאת שילם מזונות- אפשר להציע ולהתבסס על אותה מתכונת הלאה, -או שהאב עצמו יתמיד בהרגליו ובדפוסיו. - או שתזכו בכל זאת באפשרות של בניית קשר ואולי רק אולי תצאו נשכרים מהדבר,[מי יותר ומי פחות, וכמובן סילחי לי, ברור לך שאינני מכירה את נסיבות חייכם על כל המשתמע ולכן עצותיי עלולות להשמע מאד לא שייכות או כן] - מעבר לכל- את ב"ה בחורה צעירה ובוגרת, ועלייך לדאוג לעצמך. ישנם מצבים בחיינו המחייבים התנהלות פראקטית וישנם המתאימים ומחייבים -אמוציונאליות. עלייך לדאוג לעצמך, עם הפנים קדימה,לברר נתוני חוק יבשים ,ולשקול תועלת ומחיר, ולפעול. - מעבר לכך- ישנם גוונים רבים לכולנו, ונסיבות, וסיטואציות, וכל מקרה לגופו. ולסיום- ריגשת אותי!!! שאלת:........להיפגש עם א-ב-א ש-ל-י? חתמת בהרבה אהבה לכולם-את ערה לצרכייך ובינהם גם ליכולתך לאהוב והמון!! את מקסימה, ונהדרת! ברוכה את להשם ביתי- אמר בועז לרות [מגילת רות- שבועות] ומתחשק לי גם ,לומר לך: ברוכה את להשם ביתי!!
 

sarin42

New member
היי ערב טוב

בבית משפט לענייני משפחה ניתן לתבוע עם את חיילת בצבא נדמה לי
 

sarin42

New member
שכחתי להוסיף

ניתן לתבוע הורים על הזכות להורות הורה שהתנכר והתעלם עד גיל 25
 
למעלה