אביר דרקון
New member
לא טינה...
סיפור שהיה לי ממש בקיצור - סיפור עם בחורה - הולכים חוזרים - סיפור ידוע בפעם האחרונה זה היה ממש חזק - היא כבר לא יכלה לתת שום סיבה למה אנחנו לא מיתחתנים !!! ואהבני באמת - ואז משבר קטן - וזהו לא . ואני נישברתי וחיכיתי שהיא שוב תחזור -היא היתה חיי באמת- אחרי חודש אמרו לי שהיא שוב יוצאת - נישארתי אופטימי - אחרי 3 חדשיים הודיעו לי שהיא היתארסה - עברתי את זה בלי רגשות טינה - ואני אפילו מאמין שהכי טוב שכך קרה . . . . .
סיפור שהיה לי ממש בקיצור - סיפור עם בחורה - הולכים חוזרים - סיפור ידוע בפעם האחרונה זה היה ממש חזק - היא כבר לא יכלה לתת שום סיבה למה אנחנו לא מיתחתנים !!! ואהבני באמת - ואז משבר קטן - וזהו לא . ואני נישברתי וחיכיתי שהיא שוב תחזור -היא היתה חיי באמת- אחרי חודש אמרו לי שהיא שוב יוצאת - נישארתי אופטימי - אחרי 3 חדשיים הודיעו לי שהיא היתארסה - עברתי את זה בלי רגשות טינה - ואני אפילו מאמין שהכי טוב שכך קרה . . . . .