לא זכיתי...

../images/Emo12.gif

הוא פורסם כבר לפני שבוע , ולא אמרתי כלום .... יש עוד סיפורים שיפורסמו , אולי שלך יהיה בניהם ?
 

שייכת

New member
פתחתי לך בשוקו וגיליתי....

שאתה תצליח באחת מהפעמים הבאות
בהצלחה...
 

סנדי32

New member
פנטום,

בחיים צריך גם ללמוד להפסיד בכבוד
את סיפורך לא קראתי אבל סיפור "בשמלת כלולות בבית קפה" דווקא אהבתי אז יהיו עוד פעמים רבות והרבה תחריות ואתה תהיה בין הזוכים
יום אתה פה יום אתה שם וכך ניברא העולם
 
למעלה