לא הצלחתי

לא הצלחתי



גם אני נישברתי מהצ`אט הזה . זה לא היה הלילה שלי . שוב לבד . כלומניקית עזבה אותי . אפילו כלומניקית . כואה לי הגב . הכיסא לא נוח . אולי היתחברתי מוקדם מידי . אנסה שוב ב7:xx אי אם . לילה טוב .
 
למעלה