לא הכי קשור לאירויזיון ובכל זאת,

לא הכי קשור לאירויזיון ובכל זאת,

השבוע היתי בהופעה של דוד דאור בזכרון יעקוב, ומה אגיד לכם במשך שעתים היה לי צמרמורת..... דוד דאור הוא הזמר (לדעתי) הכי טוב בארץ!!!!! פשוט חבל וזוהי תעודת עניות לארופה על ההצבעה הכל כך אנטישמית באירויזיון האחרון, קשה לי עדין לראות שירים שהיו בחצי גמר האירויזיון שהם לא מגיעות לציפורן הקטנה של דוד דאור..... אני עדין חושב שהשיר היה טוב ונגרם לנו עוול...... עם כל הכבוד שירים דוחים כמו.. בוסניה,מקדוניה,יון,העיבודשל מאלטה... הכל היה רמה נמוכה למרות שאני חולה אירויזיון אומר זאת ואמשיך לומר שדוד דאור יותר מידי טוב וזמר יותר מידי מקצועי בשביל תחרות כזאת בשביל האירויזיון....... דוד אתה מלך!
 

Skippie

New member
אכן, "צמרמורת" זו המילה הנכונה

גם אני מקבל צמרמורת לשמע מישהו שורט את הלוח חזק עם הציפורניים.
 
בארץ לא יודעים להעריך זמרים באמת

עם יכוליות קוליות מרשימות כמשהו לא שיגרתי כמו דוד דאור,
 

rams2

New member
אני לא יכול לסבול את הקול שלו

לא אנטישמיות ולא בטיח. הוא נתן הופעה חלשה , מתחנפת . הייתי בחזרות והיה פשוט רע.
 
אני חושב שלדוד ד'אור יש קול מדהים

אבל...בהופעה בחצי הגמר הוא לא היה במיטבו....היה חסר שם משהו...
 
" צמרמורת" במובן ההפוך.

|קיא ענק| ישר על המילדת שלי
 
גם אם אני היתי מיצג את ישראל באירוי

באותו יום בו נהרגו חילי צהל.... תאמין לי שעל כל בן אדם זה היה משפיע לרעה..... קשה להסתיר יום עצוב זה!!! קשה לשיר בכיף ביום כזה ודוד התנהג בהכי טבעי שאפשר למרות שהיה קשה........ דוד שם בכיס הקטן את כל משתתפי אירויזיון 2004 בכיס....
 

Skippie

New member
האם דוד ידע על האירוע?

בדרך כלל לא מספרים דברים כאלה לפני ההופעה, כדי לא להרוס את מצב הרוח. למשל להולנדית ב-2000 לא סיפרו שהיה אסון בארצה באותו היום, גם לריטה גרה בשנה שעברה לא סיפרו שאחיה מת. וכפי שכולם אמרו, דוד שר רע גם בחזרות, עוד לפני הארועים ברפיח.
 

אהוד_

New member
אני מסכים עם מימוש

השיר מיושן לתחרות אירוויזיון 2004 רק מדמיין אותו עולה על אותה במה עם שאר המשתתפים של האירוויזיון האחרון..דיי זוועה. היו לי ציפיות לשיר בסגנון "אני עף", יותר פופי וצעיר אבל, נו טוב..הוא זמר טוב אבל לאירוויזיון הוא היה צריך ללכת ב 1996.
 
השיר שלנו היה פי אלף יותר טוב מ

הולנד(מה אגיד לכם הולנד "בכלל לא מיושן ומשעמם"),מקדוניה הזוועה,בוסניה (לא שיר ולא נעלים,סה"כ זמר בינוני מינוס מינוס...... אז בבקשה ממכם דוד שר פי אלף מכל הזוועתים שהופיעו ולמרות שאתם טוענים שזהו שיר "מיושן" הוא טוב לדעתי... והגיע לנו בהחלט להיות ב 7 בגמר!!![ אני אסים במשפט אחד "כשלא הולך אז פשוט לא הולך"......מי שלא הבין אז זה לגבי מצבה הקשה מאד של ישראל ב 11 וב 12 למאי האחרון עם הפיגועים המכוונים כלפי חילי צהל..... אני חשבתי ואמש/יך לחשוב שהשיר היה המוצלח מאז 98 ששלחנו לאירויזיון.....וחבל שהיה לנו שבוע קשה שהשפיע על דאור בהופעה באירויזיון, וכן. הוא כן ידע על הפיגועים!!!!! נקווה ששנה הבאה יהיה לנו לא רק שיר טוב אלא גם מזל ומצב ביטחוני טוב
 
אפשר לחשוב איזה חידושים ראינו

השנה ממדינות אחרות. נכון השיר שלנו מיושן אבל אפשר להגיד את זה על חצי מהשירים השנה. מהחצי הגיע לו לעלות ולהתברג בסביבות ה-15 בגמר.
 
למעלה