זאת לא השאלה שצריכה להישאל../images/Emo63.gif
הארי לא היה עד למות הוריו, הוא היה בעריסתו. ובגלל זה, הוא לא היה יכול לראות את הת'סטראלים עד שנתו החמישית. אך שאלתך הייתה אמורה להיות למה הוא לא ראה את הת'סטראלים כבר כשחזר מהוגוורטס בשנתו הרביעית. אז תשובתי היא כזאת: מי שיכול לראות ת'סטראלים חייב
לעכל ראשית את המוות ולאחר מכן יוכל לראות את הת'סטראלים, ומיכוון שהארי עוד לא עיכל את מותו של סדריק לפני חזרתו להוגוורטס בשנה החמישית, הוא לא יכל לראות את הת'סטראלים. מקווה שעזרתי