לא הבנתי משהו..

ritimi

New member
לא הבנתי משהו..

נכון בספר החמישי יש את הפגעסוסים האלה שרק מי שהיה עד למוות יכול לראות אותם? והארי הצליח לראות אותם רק בשנה החמישית סביר להניח בגלל המוות של סדריק,אבל למה בעצם לא ראה אותם הארי כבר בשנתו הראשונה הרי הוא היה עד למוות של הורי לא?
 

black robe

New member
זאת לא השאלה שצריכה להישאל../images/Emo63.gif

הארי לא היה עד למות הוריו, הוא היה בעריסתו. ובגלל זה, הוא לא היה יכול לראות את הת'סטראלים עד שנתו החמישית. אך שאלתך הייתה אמורה להיות למה הוא לא ראה את הת'סטראלים כבר כשחזר מהוגוורטס בשנתו הרביעית. אז תשובתי היא כזאת: מי שיכול לראות ת'סטראלים חייב לעכל ראשית את המוות ולאחר מכן יוכל לראות את הת'סטראלים, ומיכוון שהארי עוד לא עיכל את מותו של סדריק לפני חזרתו להוגוורטס בשנה החמישית, הוא לא יכל לראות את הת'סטראלים. מקווה שעזרתי
 

12בומבה

New member
הוא כן היה צריך לירות תפגסוסים!

אחרת איך הוא שמע את הצרחה של אמא שלו כשתקף אותו הסוארסן?
 

Piece Of Mind

New member
שאנהההההההההההההההההההההההההההההההה

הההההההההההההה. זה מזכיר לך את השיחות שלנו? אוהבאוהבאוהב אותך.
 
למעלה