לא הבנתי למה צריך כבל ל3510

asafwoow

New member
לא הבנתי למה צריך כבל ל3510

הרי בחבילה של 9:90 לחודש אפשר להוריד את הכל משרת פרטי וחינמי דרך ה-GPRS. יש צורך לקנות כבל ? יש משהו שאפשר לעשות עם הכבל ואי אפשר בלי ?
 

ImstriX

New member
זה עניין של נוחות זמינות וגם לא פחו

ת עלות.... אם אתה מוריד אפליקציות מה-GPRS אתה משלם כסף על קילוביטים שאתה מוריד, ולא תמיד יש לך עצבים להקליד את הכתובת המעצבנת ואז להוריד להתקין וכו' עם הכבל אתה עושה הכל בשניות מהמחשב האישי שלך. עם הכבל הכל הולך מהר ולא פחות גם זה חינם!. תשתמש בשניהים ואחרי זה תגיד לי מה יותר נח
 

ranzz

New member
זהו שגם באורנג' זה חינם

הם כאילו נותנים תעבורת מידע בטכנולוגיית GPRS בחינם, התשלום הוא רק על הורדה מ OBOX שזה לא קשור כי זה בפלטפורמה המטומטמת שלהם. בקיצור נראה לי שהם טעו בכל הסיפור הזה.. אין מקום אחד בעולם שנותן את זה בחינם. וזה אשכרה ככה, כאילו זה לא טעות של בן אדם אחד, כולם כבר נכחו לדעת ש GPRS באורנג' זה 9.90 ללא הגבלה בלי תשלום על תעבורת מידע!
 

ImstriX

New member
אם אני לא טועה אתה משלם 10 שקל

לחודש מקבל מנוי של 300 או משהו קילוביטים+ גלישה חופשית בוופ (הדפי וופ והתמונות לא יכללו בתשלום) אבל אם אתה מוריד משהו שהוא 40 קילובייט כמו תוכנה אתה משלם כמו גדול (אם עברת את המכסה שהם נתנו לך)
 

inigo

New member
אז זהו -אתה טועה.

9.90 ש"ח, כלומר תשעה שקלים חדשים ותשעים אגורות עבור גלישה ללא הגבלה. לא 300, לא משהו, פשוט ל ל א הג ב ל ה . אם תמצא אתר וואפ שיתן לך להוריד 670 קילובייט (שזה סך כל הזיכרון הפנוי של המכשיר -אז עדיין זה לא יעלה לך דבר. 9.90 ש"ח לחודש וזהו.
 

Salem

New member
בטח הם ישנו את זה בעתיד...

שהם יקלטו מה הם עושים...
 

באבא2000

New member
גם לי לקח זמן להבין את ההיגיון

ה GPRS נועד אצלהם לחיבור לאינטרנט בעזרת המודם הפנימי וזהו. אז השימוש יהיה רווחי. מה שאתה משתמש זה WAP על GPRS ומבחינתם שתעשה מה בזין שלך. יש?
 

oleg_kh

New member
גם WAP

אבל בעיקר חיבור מחשבים ניידים ואייפקים למיניהם לאינטרנט רגיל..
 
למעלה