לא אוהבים אותנו באנגליה

  • פותח הנושא א939
  • פורסם בתאריך

א939

New member
לא אוהבים אותנו באנגליה

אתמול ראיתי בעיתון שבאנגליה ערכו מחקר רציני ומקיף מאוד שבסופו של דבר קבע שהאנגלים לא אוהבים את ישראל. בתגובה לכך מיד ניעורו כל מיני דיפלומטים יגעים ובעלי תפקידים שונים וזעקו לכל מי שמוכן לשמוע:"למה שונאים אותנו?" היום אפילן הייתה כתבה די גדולה בעיתון על כל מיני סיבות ושטויות שבגללן אנחנו לא כל כך פופולריים, לא רק באנגליה אלא בעוד הרבה מדינות אחרות בעולם. אני פשוט לא מבין מה ההפתעה הגדולה? כמו שאני זוכר את זה-אף אחד לא אהב אותנו גם לפני 60 שנה במלחמת העולם השנייה.גם לפני 100 שנים בפוגרומים ברוסיה היינו מאוד פופולריים, אף אחד לא אהב אותנו גם לפני 500 שנים באינקוויזיציה ובגירוש ספרד. אפילו הרומאים לפני 2000 שנה עשו לנו הרבה רע, וככה היה גם במצרים העתיקה(אני לא בטוח לפני כמה זמן זה היה אבל תסמכו עליי שזה קרה די מזמן). אז למה כולם פה בארץ כל כך מופתעים?אתם יודעים מה אני חושב? הם שונאים אותנו בגלל שאנחנו מרשים להם ל ש נ ו א אותנו... פשוט,דמיינו לעצמכם שהעולם הוא מין קריקטורה של בעל שמכה את אישתו (שזה אנחנו...) הגבר הזה ימשיך להכות וימשיך להפנות אליה אצבע ולהאשים אותה בכל תחלואי העולם.עד שהיא לא תתנגד הוא פשוט לא יפסיק. אז נכון, אני לא יכול לבוא בטענות ליהודים לפני מאות ואלפי שנים.לא הייתה להם מדינה, ולכן לא הייתה להם שום ברירה מלבד ללכת כפופי ראש ולהיכנע לאלו שחיפשו את רעתם. אבל בחייאת, איזה הבדל בינינו היום למה שהיה אז, יש לנו מדינה עצמאית,הצבא שלנו הוא בין הטובים בעולם, אנחנו נמצאים בחזית הטכנולוגית ,הרפואית והמדעית בעולם ואני בטח לא צריך לגלות לכם שאסור לזלזל בחוצפה הישראלית ובמוח היהודי... הבעיה נעוצה בנו,הם תמיד שנאו אותנו ותמיד ישנאו, אנחנו חייבים לצאת מהגישה של הקורבן שאימצנו לעצמנו ושיכללנו כל כך במשך אלפי שנים. למה שלא נתחיל להיות קצת לא בסדר? אנחנו לא אמורים להושיע אף אחד חוץ מעצמנו. בשאר הבעיות שבעולם האמריקאים יטפלו. די כבר להיות מסכנים ולהשמיע "אוי ויי זמיר" בכל פעם שמישהו באנגליה מחליט שהוא לא אוהב אותנו-גם אני לא מת עליהם. שיילכו לעזאזל. AND GOD SAVE THE QUEEN
 

Jack Cole

New member
אני משאיר את ההודעה הזו

כי אני לא אוהב למחוק הודעות, אבל אני לא חושב שלהודעה הזו יש מקום בפורום הספציפי הזה. אתה מוזמן לכתוב אותה בפורומים רלבנטים יותר.
 

א939

New member
צודק אבל...

אני מניח שאתה צודק אבל לא מצאתי פורום יותר מתאים... בכל מקרה בכל זאת יש פה איזו נגיעה לנושא של הפוליטיקה העולמית (בזמנים אלו הפוליטיקה קשורה להכל-החל משלום עולמי ועד למחירי שמפו מיובא מחו"ל...) שיהיה לך פורום מעניין...
 

Molly Whuppie

New member
נו באמת...

אתה יודע מה הבעיה בהודעה שלך? "אנחנו...אותנו...אנחנו...אנחנו...אנחנו...אותנו...אנחנו...עצמנו...אותנו..." "אנחנו" לא צריכים לעשות כלום, אתה לעומת זאת, כן. צא מגישת ה"אנחנו-הם" ותפסיק לחשוב על הכל במונחים של אלימות, תחרות, כוחניות וקרבניות, ואז הדברים יראו קצת יותר ברורים.
 

א939

New member
לא שאני מעודד

לא שאני מעודד אלימות אבל כנראה שאת חיה בכוכב שונה מכל השאר. ההיסטוריה האנושית רוויה באלימות וזה לא הולך להשתנות-אני לא אומר שצריך לקום ולהרוג את כולם-ממש לא אבל אם גם אנחנו נדע לעשות קצת שרירים לפעמים אני מבטיח לך שזה לא יזיק. ומה זאת אומרת שהבעיה היא ב-"אנחנו אנחנו אנחנו?" מי בדיוק את מצפה שיעזור לנו? אליהו הנביא? את מראה בדיוק את הנושא שהערתי לגביו-צריך לצאת מהפוזה של "תמיד מסכנים" ו-"תמיד קורבנות". אז כן, נחשוב קצת על עצמנו לשם שינוי ולא על מה שאחרים חושבים עלינו. נעשה קצת בשבילנו לשם שינוי ולא ננסה תמיד לרצות מדינות שממילא שונאות אותנו. ממה שכתבת אפשר להסיק שאת נהנית להיות שעיר לעזאזל.
 

Jack Cole

New member
ושוב

הדיון הזה לא מתאים לפורום. נא להעביר אותו למקומות יותר מתאימים. (פורום אקטואליה למשל)
 
עזוב אותך משטויות

אנחנו בכלל לא מעניינים את הבריטי הממוצע. הבריטי הממוצע מתייחס אלינו כאל כל בן לאום אחר בעולם. אנחנו לא כאלה חשובים כמו שאנחנו חושבים.
 
למעלה