לארבל ידידי....
הנה לך תשובת ההנהלה לגבי שאלתך,כתובה כלשונה: זכויות יוצרים. התשובה החד משמעית היא שזכויות יוצרים חלות גם חלות על הפורומים באינטרנט, וגם כאן אין להעתיק, לשכפל בלה בלה בלה כל דבר שמוגן בזכויות יוצרים. העובדה שברשת יותר קשה לפקח על כך לא אומרת שזה מותר. זה באמת לא מצויין בכללי הגלישה בפורומים, ונדאג להכניס זאת לשם בהקדם. כתבה זאת נטע,מנהלת הפורומים. מקווה שקיבלת תשובה לשאלתך. בארי
הנה לך תשובת ההנהלה לגבי שאלתך,כתובה כלשונה: זכויות יוצרים. התשובה החד משמעית היא שזכויות יוצרים חלות גם חלות על הפורומים באינטרנט, וגם כאן אין להעתיק, לשכפל בלה בלה בלה כל דבר שמוגן בזכויות יוצרים. העובדה שברשת יותר קשה לפקח על כך לא אומרת שזה מותר. זה באמת לא מצויין בכללי הגלישה בפורומים, ונדאג להכניס זאת לשם בהקדם. כתבה זאת נטע,מנהלת הפורומים. מקווה שקיבלת תשובה לשאלתך. בארי