בואו נחזור לפרופורציות:
בהחלט יכול להיות בעיקר בתקופה המחורבנת שבה אנחנו חיים, שיש מי שמנסה להוציא כמה לירות, או שקלים או דולרים ממכירת בולים באי-ביי. אם יש לו בולים מהאלבום שקיבל מדודה פרידה, ולא צריך להוציא כסף על שכירת חנות, וממילא אין לו מה לעשות כי הוא מובטל, אז הוא ניסה. ואין לו מושג בתמחור של בולים, אז הוא כתב את המחיר הראשון שבא לו בראש. הוא לא גנב, ולא ניסה לרמות אף אחד - אולי הוא פשוט טעה טעות של מתחילים, בלי שום כוונה רעה. ולטובתו מעידה העובדה שזו לו מכירה ראשונה. והנה, הוא אפילו לא מסתיר את זהותו, נותן שם מלא, ואנחנו מתנפלים עליו בלי מעצורים, רק כי כולנו כאן מחוממים גם בגלל המקרה של רן עם המטבעות שנעלמו ובגלל המקרה של ירון עם התגים מאי-ביי. אני מזכיר לכם שאנחנו פורום מסביר פנים. להאשים בלי לדעת תמיד קל. אולי במקום ה"עליהום" היינו צריכים להזמין את יוסי גונן להכנס לפורום וללמוד קצת יותר על בולים, ועל מכירה באי-ביי, וכך היינו אולי זוכים בחבר חדש, שאולי רוצה ללמוד, ואולי היום חושב גם הוא שעשה טעות בתום לב. מה אתם אומרים? היינו פזיזים מידי?