לאנשי מרץ

אורקאל

New member
לאנשי מרץ

אני יותר ויותר נוטה להצביע לכם. לא שאני מסכים אם כל הדעות שלכם אבל אתם האלטרנטיווה שהכי קרובה לליבי. פעם הצבעתי לעבודה אבל היום אין להם מה למכור, לפחות לדעתי. בכל אופן הייתי קצת יותר פרטים לגבי הפעילות שלכם באינטרנט, שמתקיימת מחוץ לאתר המפלגה.
 
הצבע להבה המפלגה החברתית היחידה

האמיתית מנהיג אותה פילוסופ והמועמדים הראשונים הם האנשים מכיכר הלחם [כייכר המדינה] ובמקום שלישי מוטי אשכנזי אחלה נבחרת תנועה שעל דגלה הנושא החברתי והוא בלבד! זהו הנושדא היחידי לו הם מחויבים , אךלו אנשים מהשטח ולא בטלנים רודפי כיסאות ומנעמים
 
מי זה אנשי כיכר הלחם?

תזכיר לי? אנשים שהשתלטו על שטח פרטי במרכז תל אביב בשביל למחוק על מצבם? אנשים שבמקום ללכת להפגין מול הממשלה והכנסת הלכו להפגין מול אלו שמשלמים הכי הרבה מיסים? נו בטח - קשה לליכודניקים שרופים להפגין מול שרון, הרבה יותר קל להפגין מול האשכנזים המנייקים שעובדים ומרוויחים כסף.
 

iceviper

New member
מצביע שינוי טיפוסי.

אטימות חברתית כדרך חיים. האנשים שנמצאים בכיכר הלחם ומפגינים נגד העשירים,עושים זאת מאותה סיבה שאנשי ואדי סאליב רצו להפגין נגד השכונות העשירות-סמל הניכור והפער החברתי. אבל כרגיל שינוי מעדיפה להתעלם מהאחריות של חלק מבעלי ההון למצב,ולא להתייחס לעובדה שההון הוא חלק מהשלטון באופן מודע.
 
../images/Emo41.gif על אטימות חברתית

אטום חברתית הוא מי שנתן לאנשי הככר המסכנים עצת אחיתופל שבגללה הם מפגינים מול העשירים ולא מול הממשלה. האם הקונים בחנויות ככר המדינה הם האשמים העוניים של העניים או הממשלה?
 

iceviper

New member
פעם שנייה.

לא,הם לא אשמים.האחראי העיקרי הוא השלטון,אבל הפער החברתי נגרם גם בגלל חלק מהעשירים,שמעדיפים להגדיל את רווחיהם על גבם של העניים. אין לי זמן לפרט עכשיו,אולי אח"כ.
 
../images/Emo41.gif אני יודע טוב מאד על מה אתה מדבר

אתה מדבר על שרי אריסון ועל עוד קבוצה קטנה ביותר של איילי הון. אני גם לא סובל אותם אבל עם זאת אני לא מאשים אותם כאשמים עיקריים בעוני בישראל אלא כאשמים משניים ביותר. מי שאשם בעוני בישראל לדעתי הם: 1. מערכת החינוך והפיקוח על החינוך. 2. התנהלות המדינה כמחלקת נדבות במקום כמכשירה מקצועית. 3. מוסדות החינוך החרדיים ומנהיגי הציבור החרדי הכופים על הציבור שלהם המונה 500,000 איש עוני (ובכך מנפחים בצורה מלאכותית את העוני בצורה מלאכותית) 4. תהליכים עולמיים. בכל העולם יש כרגע מיתון כלכלי קשה.
 

iceviper

New member
לא מדויק

1.מערכת החינוך-כשמרצ היתה בממשלה רמת הינוך השתפרה פלאים,אני לא רואה שום סיבה לתת אמון במפלגה שאין לה קבלות בנושא זה.למעשה הייתי מעדיף לתת את הקול לצומת שצועקת יותר חזק בנושא זה. 2.חלק מ"חלוקת הנדבות" של המדינה הוא הכשרה מקצועית. החבר ICEVIPER נהנה מחלוקת נדבות כזאת ברגעים אלו ממש. ובקשר לשאר "חלוקת הנדבות",על המדינה מתוקף תפקידה המוסרי לדאוג לחלשים שבה ולעזור לו לפני שהוא נופל.קצבאות הסעד (לא שאני נזקק להן,ברוך השם) הן אחד הדברים היחידים שנותרו הגונים במדינה הזאת.להגיע לפער חברתי סטייל ארה"ב זה ממש לא כוס התה שלי. 3.הם לא כופים לא עוני ולא אגוזים.רוב העוני בחברה זו נוצר בגלל שיש מפרנס יחיד (בדרך כלל האשה) לנפשות רבות.צריכה להיות ירידה דרסטית בתיקצוב תלמידי הישיבות,אם בכלל,ומהפך בצורת החשיבה לגבי קיצבאות הילדים.זה בדיוק מה שמרצ טוענת.שוב,אין סיבה להצביע שינוי. 4."בכל העולם יש מיתון וכו´",לא מדוייק.דוקא המדינות הסוציאל-דמוקרטיות כמו שבדיה ונורבגיה נפגעו הכי פחות מהמיתון.מדיניות ההפרטה הברוטלית בארה"ב,חלק מאירופה שמקדש את הגלובליזציה ומדיניות ההפרטה ההיסטרית של הליכוד וזו ששינוי דוגלת בה,הן שגרמו למיתון.
 
../images/Emo41.gif גם זה לא מדוייק

1. אני מסכים איתך ששריד בתור שר חינוך היה עדיף על שרי חינוך אחרים אך גם הוא לא ביצע שינויים מתחייבים: א. חיזוק לימודי המקצועות הטכנולוגיים. ב. תוכנית לידה כפי שמציעה שינוי שתחייב כל מוסד חינוך ללמד את המקצועות: אנגלית, מתמטיקה, תע"י ואזרחות. 2. מפלגת שינוי מאד בעד הכשרה מקצועית ולא רואה בה נדבות, אני מאמין שאתה מודע לעובדה הזאת. אך ההכשרה המקצועית היא פרוייקט קטן ולא מנוהל בצורה נכונה. שדיברת על מדיניות של הענקת נדבות דיברתי על כל אותם מובטלים מרצון המקבלים כסף מהמדינה (ולא רק החרדים - גם המוני חילונים בוחרים שלא לעבוד מרצון או לעבוד בשחור ובמקביל לקחת הבטחת הכנסה או דמי אבטלה). צריך לעשות רפורמה רצינית במשרד העבודה ואת זה מרצ לא טרחה לעשות בשתי הממשלות בהן היא הייתה בעשר השנים האחרונות. 3. בקטע הזה אני מסכים עם מרצ כי מרצ חושבת כמעט כמו שינוי. מה שמגוחך זה שתשדיר המפלגה שלכם מהיום תקף את שינוי בדיוק על הנקודה הזאת. ועל זה נאמר - הפוסל במומו פוסל. (וד"א אני לא מצביע לשינוי בגלל זה כמו שאני לא אצביע למרצ בגלל זה. לי אין סיבה להצביע למרצ כי אני לא רואה את עצמי בשמאל הנוטה לשמאל הקיצוני) 4. אמח לקבל נתונים על שוודיה ונורווגיה בהקשר הנ"ל, אין לי מושג לגביהן. מה שמביא למיתון לדעתי הוא המיסים הגבוהים המונעים צמיחה יחד עם המיתון העולמי. להגיד שהמיתון העולמי לא קשור למיתון בישראל נשמע לי קצת יהיר. האם יתכן שרק ישראל לא נפגעה מהמיתון העולמי - היד אלוהים בדבר?
 
לא נראה לי שאתה שונה ממנו בהרבה

בין האיטמות שלו לבין האשמה המיותרת שלך את אילי ההון אין הבדל
 

iceviper

New member
דוקא כן

ההאשמה שלי ממש לא מיותרת,יש קשר עצום בין ההון לפער החברתי, האטימות של שינוי היא עובדה קיימת שראשיה חוזרים עליה כל הזמן ואתם אוטמים את אוזניכם מלשמוע.
 
אנעי בעד להבה.........

הטענה שלך היא דמגוגית גרידא ולכן אין הבדל בינך לבינו האטימותהיא כנראה אצלך....... ככה יותר קל .... כאשר באים בטענות לאחר..... ולא לוקחים אחריות אישית אין לי מושג אם שינוי אטומה אני מניח שלא אני מניח שאתה מיחס זאת לשינוי עקב דעות קודמות שנובעות מדמגוגיה וסילוף כנגד לפיד
 

iceviper

New member
יופי לך.לפחות משהו שדומה ללפיד.

"אני מגיע לכנסת כדי לחוקק חוקים למען העשירים.מי שזה לא מתאים לו,שלא יצביע שינוי" -אברהם פורז "אותי לא מעניין לדאוג למסעודה משדרות" -טומי לפיד "גם לרמת אביב צריך מישהו שידאג לה" -אברהם פורז "אני רואה בעצמי מעמד ביניים" -רוני בריזון,אחד האנשים העשירים בארץ. אתה רואה,ישראלאחת החביב,רק הודעה אחת של לפיד.דמגוגיה? סילוף? לא נראה לי.במיוחד לא כשזה מגיע ממספר אנשי המפלגה.
 
לא, למעשה...

רוב יושבי כיכר הלחם הם פשוט מאוד- אנשים שאין להם בית. הרבה מחוסרי דיור יש שם. לא כולם ליכודניקים, למעשה ישראל טוויטו שהוא ממקימי המאהל היה ליכודניק שעשה תפנית ב-1997 ועבר למרצ. אני מציע לך ללכת ולדבר איתם פעם, במקום לסתום את האזניים ולעצום את העיניים כאילו לא ראית ולא שמעת על העוני בישראל.
 
../images/Emo41.gif הם פשוט קיבלו עצה גרועה

בא איזה איש פרסום סוג ז´ ואמר להם שהכי כדאי להם להפגין שם. לדעתי הם עושים מעצמם צחוק. אם הם היו מפגינים מול הממשלה זה היה רציני. הפגנה מול העשירים היא בזוייה בעיני. לא העשירים אשמים בעוניים של העניים אלא הממשלה. ההפגנה נגד העשירים היא חלק ממסע השיסוי נגד כל מי שיש לו. אוירה של מהפכה קומניסטית.
 
למחות - לא למחוק......

המיקום הוא מיקום נכון בדיוק להעברת המסר של הבדלי ההכנסות הגבוהים וכי כל בעלי ההכנסות הנמוכות ובקשיים כלכליים הם ליכודניקים?! זה פוסח על שמאלניים?! מבחינת קלות הרבה יותר קל דוקא להפגין מול הכנסת או בית ראש הממשלה בירושליים וכי דוקא אשכנזים הם עשירים?! בא ננסה לחשוב: קבלנים , סוחרים, בעלי מקצוע חופשי הם בעיקר אשכנזים או פרנקים וכי עושר מגיע מעבודה דוקא?! אלו שעשו את עושרם מעבודה הם בדרכ כלל דוקא פרנקים אשר לא בחרו בפקידות המתעשרים מעבודה האשכזים הם המתעשרים של ההיטק אבל לפני כן? עו"ד ורופאים אולי
 
../images/Emo41.gif עובדות והסברים

1. השתמשתי בציניות בנושא האשכנזים המנייקים. אני חושב שכולם הבינו זאת היטב חוץ ממך. 2. מה לעשות שידוע שהשכבות החלשות מצביעות באופן מסורתי למפלגות הימין בכלל ולליכוד בפרט.
 

sagitv2

New member
שאלה ../images/Emo141.gif

האם אתה מבקש לדעת על פעילות שטח של המפלגה? הבקשה שלך לא היתה ברורה כ"כ. אם כן זה יהיה מצויין אם תציין את מקום מגוריך על מנת לקשר אותך לרכז הפעילות באיזור שלך.
 
למעלה