ANGELUSPIKE
New member
יש לי בעיה עם תגובה שקיבלתי
אני לא רואה תגובה מסויימת שקיבלתי בפורום אנימה ומנגה, במסך הראשי מופיע שקיבלתי תגובה (תמונה מצורפת), אבל כשאני לוחץ על התגובה כדי להגיע אליה או נכנס לפורום לשירשור שבו התגובה אמורה להופיע, אני לא רואה כלום, פשוט כלום. מקווה שתעזרו לי. רואי.
אני לא רואה תגובה מסויימת שקיבלתי בפורום אנימה ומנגה, במסך הראשי מופיע שקיבלתי תגובה (תמונה מצורפת), אבל כשאני לוחץ על התגובה כדי להגיע אליה או נכנס לפורום לשירשור שבו התגובה אמורה להופיע, אני לא רואה כלום, פשוט כלום. מקווה שתעזרו לי. רואי.