לאן נעלמה ההודעה?! @#$%^

ANGELUSPIKE

New member
יש לי בעיה עם תגובה שקיבלתי

אני לא רואה תגובה מסויימת שקיבלתי בפורום אנימה ומנגה, במסך הראשי מופיע שקיבלתי תגובה (תמונה מצורפת), אבל כשאני לוחץ על התגובה כדי להגיע אליה או נכנס לפורום לשירשור שבו התגובה אמורה להופיע, אני לא רואה כלום, פשוט כלום. מקווה שתעזרו לי. רואי.
 

Shame in you

New member
בעיה- נעלמות לי הודעות

אני רואה בדף הראשי שקיבלתי הודעות, אבל בפורום עצמו לא רואים אותן. ועכשיו אני פשוט לא רואה שרשורים שלמים בפורומים... זה רק אצלי, או בעיה של תפוז?
 
יש הודעות שלא ניתן לראות

למרות שלפני יומיים ראיתי אותן (והן לא נמחקו). זה קורה ב-XP ובמחשבים שונים. הבנתי שזו בעיה שקיימת אצל גולשים נוספים.
 

Witchcrafts

New member
לאן נעלמה ההודעה?! @#$%^

אני מאמינה שהבעיה סודרה, אך אם אתם עדיין נתקלים בה וכיוון שלא מדובר בתקלה טכנית ברמת המשתמש (אלא בכזו שגולשים נוספים חווים) הגעתם לפורום הלא נכון. אנא פנו אל "תפוז משוב" וידעו אותם על כך. שנה טובה.
 
למעלה