לאן נעלם X-PAC????

  • פותח הנושא gntk
  • פורסם בתאריך
פוטר.....

הוא פוטר....... הוא סירב לכמה פיודים... (נארה לי אחד מהם עם טומי דרימר) וחשב את עצמו יותר מדי ועכשיו הוא יושב בבית
 

gntk

New member
זה נקרא

לחשוב את עצמו יותר מדי? לסרב לפיוד עם טומי דרימר? מה זה כל כך מפתיע שהוא סירב? את שון שמים בפיוד מול טריפל H לאחר שהNWO התפרקו ואותו רוצים מול דרימר?
 

hirshfe

New member
כי הוא לא שון מייקלס

הוא פישר קטן, שחשב את עצמו לאחד מהאנשים הטובים ביותר בעסק. היה לו את הפוטנציאל להיות אבל בשביל זה, אתה צריך לעבוד קשה, לשכב ולראות את הפנסים של הזירה שצריך. לעשות פיודים אם מתאבקים, שלא נראים לך לרמה שלך כמו דרימר. תאר לעצמך לפני תשע שנים אחד סקוט הול, שהיה ידוע בשם רייזור ראמון היה אומר לא נאה לי להפסיד לילד בן 17. או קיין היה אומר לא נאה לי להפיד למישהו שהוא חצי מהמשקל שלי. איפה היה שון וולטמן הידוע גם בתור אקס פאק הידוע גם בתור סיקס, הידוע גם בתור 1-2-3 קיד. נ.ב מייקלס, הסכים לעשות בזמנו פיוד נגד אחד סטיב אוסטין ועזר לבסס אותו סופית באפר קארד. מייקלס הסכים בזמנו לעשות פיוד נגד איד לוגר והרים אותו בקארד, למרות שלוגר נכשל בהשמך בעצמו. מייקלס הסכים לפיוד נגד אחד בשם פולי שאני אמשיך? למתאבקים אחרים?? נגיד טייקר שניסה לקדם מתאבקים, לפעמים נכשל, שלא באשמתו לפעמים הצליח. מתאבקים כמו:מנקייד, קיין, קמאלה, מייבל שנמשיך ברשימה??? נ.ב.ב טומי דרימר מתאבק נפלא שפיוד בינו לבין אקס פאק היה תורם לשניהם.
 

DDN

New member
ושלא נדבר על

ריק פלייר ורודי פייפר, שנתנו לברט הארט את הקריירה שלו במתנה, אנדרה דה ג´יאנט, שעשה אותו הדבר להוגאן, ברט הארט שקידם את אוסטין. ומיק פולי, שקידם את האנטר.
 
לעופר....

אין מה לדבר בכלל על טייקר........ הוא המתאבק הכי נאמן שאי פעם היה ל-WWE/WWF........ מפסיד לפישרים כאלה כל הזמן כדי להעלות אותם בקארד........ הוא "ה"-מלך והיה מגיע לו התואר שהיה לו לא מזמן..... רק חבל לי שעכשיו הוא הולך להשפיל את עצמו מול ברוק לסנר שהולך לשחוט אותו.......
 
הוספה לעופר, והדעה שלי..

(לא רציתי לקלקל את המראה של השרשור, שזה לגמרי ירידה באלכסון... נחמד כזה
) שון וולטמן, אקס פאק, סיקס, 3-2-1 קיד. שכחת את ה"לייטנינג קיד". הבנאדם שהכי נדפק, באמת, מההתפרקות של ה-nWo היה אקס-פאק. כמה שזה היה אנגל מעולה בשבילו, מייקלס לא היה צריך את זה. הוא יכול להצליח בכוחות עצמו, וראינו אותו מצליח מאז. ביג שואו יכול להסתדר, לבנאדם בגודלו יימצאו מקום איפשהו. לנאש יש עוד זמן עד שיחזור מפציעה, וגם אז לא יהיה קשה למצוא לו משהו. להפוך לפייס ולהמשיך להתאבק לצידו של מייקלס? לבגוד במייקלס, להישאר היל, להיות בצמד עם טריפל אייץ´? או להיות היל/פייס בצמד עם ביג שואו? הוא יסתדר. אבל אקס-פאק נדפק. למרות גודלו, להחזיר אותו עכשיו ל-cruiserweight יהיה זלזול ענקי. הוא התאים, אולי, לאינטרקונטיננטל, וגם זה רק בשלב מאוחר יותר. בינתיים הוא היה חייב תקופת ביניים, ופיוד עם דרימר היה יכול להיות מעולה בשביל זה, וגם מעולה כדי לתת לדרימר להתחיל לבנות לעצמו שם מחוץ לדיוויזיית ההארדקור ז"ל. אבל אם הוא תפס תחת וסירב לפיודים, לא היה לו מקום בחברה. Good Riddance
 

hirshfe

New member
אני לא רואה בזה זלזול

בלרדת לכרווזירוייטס. במיוחד עם הכשרון שיש שם עכשיו. אני הייתי שמח לראות אותו בקרבות נגד מאסטיריו, קידמן, מאט הרדי, צ´אבו גוררו, ג´ימי נובל. יש עוד אני הייתי גם שמח לראות פיוד בן ג´ריקו למאסטירו. זה אומר זג´ריקו ירד ברמה שלו?????
 
דבר ראשון: לרדת לקרוזרווייטס...

זה לא בדיוק נשמע טוב. הזכרת לי את ג´ריקו, בדיוק מה שרציתי לומר. ב-WCW, כשג´ריקו היה בתחילת דרכו, קרה לו מה שהיה קורה עכשיו לאקס-פאק: הוא קטן מדי בשביל ללכת על החגורות הגדולות, וכבר טיפה גדול מדי בשביל הקרוזרווייטס. בנאדם שסירב לפיוד עם טומי דרימר (דרך שבסופה יכל להגיע לבין-יבשתית, לדעתי) לא בדיוק יסכים להתחיל להתמודד עכשיו נגד קרוזרווייטס.
 

hirshfe

New member
הבאתי את דוגמא

של טייקר, מתאבק שנמצא כבר עושר בטופ של הטופ בWWF-E. אבל עדיין יודע לעשות את עבודה ולקדם מתאבק כשצריך. ראה מיקרי מיק פולי, קיין וטסט הכון להיום. כמעט כל מתאבק עשה את זה כחלק מהקריירה שלו טייקר עשה את זה לפולי שעשה זה את זה לרוק (לכל אלה שמדברים על זה שברוק לא מוכן לאליפות, תנסו להזכר התקופה שרוק זכה באליפות הראשונה שלו). רוק ניסה לעשות את זה לבילי גאן וכשל, יותר בגלל גאן. פולי ניסה לעשות את זה לואל וינס ואל שנו. שניהם נכשלו כי הכותבים אחר כך לא ידעו מה לעשות אם המתאבקים. קיין ניסה לעשות את זה לאקס פאק. ויש עוד אלפי מיליון דוגמאות עכשיו את מי ניסה אקס פאק לקדם??????
 

system Rulz

New member
אני ניסיתי לחשוב

אבל לא מצאתי בזיכרון אף אחד שאק-פאק ממש קידם..... אולי את שיין מקמהן? לגבי הדיון על המשקל-קל: אקס פאק מתאבק משקל-קל גרוע מידי והוא לא יכול לעמוד בקצב של נובל,ריי מסטיריו,בילי קידמן,טאג´ירי וכל השאר. לכן ברגע שאקס פאק סירב לפיוד עם דרימר אין מה לעשות איתו.
 

ohadp3

New member
אמממ....

קוסטה, אקס פאק לא קידם אף אחד כי הוא לא מספיק גדול (במעמד) בשביל לקדם מישהו, ואקס פאק הוא קרוזרוייט טוב מאוד, היו לו קרבות טובים מאוד נגד טאג´ירי וג´ף הארדי
 

Crossface

New member
X-pac היה צריך קידום מעצמו

ולא לעזור למישהו אחר להתקדם, היו צריך לתת לו פיוד טוב בדרך לבין-יבשתי ודרימר זאת לא הדרך X-pac מוכשר, יש לי כישרון בין החבלים ומגיע לו יותר ממה שהוא קיבל. אני לא מאשים אותו שלא הסכים לפיוד עם דרימר, הוא היה צריך להיות מקודם מזמן ולא קיבל את זה. ועד שחשב שהנה זה מגיע עם ה nWo אומרים לו לך לריב עם דרימר? שטויות
 
"מותר לו להתנגד לדרימר"?

כמו שאמרת, הוא לא מתאבק גבוה מספיק כדי לקדם אחרים, אז למה הוא גבוה מספיק כדי להתנגד לפיודים? שילך לעשות אהבה עם מקל, הגימיק האהוב על כולנו.
 

hirshfe

New member
הנה פיודים של מתאבקים מיינאבנטרים

רק שהם היו מחדקארדים כמו אקס פאק טריפל H עשה פיודים נגד הנרי גוודוין (הפיוד הראשון שגרם לי לשיב לב עליו, שיש לו כישרון גדול), היו לו גם פיודים נגד דיוק דה דמפסטר דרוסי ואחד רוקי מאביה. רוק הפיוד הראשון שלו היה נגד ולטורה סנסיר, מי זוכר אותו?, אחכ היה לו פיוד נגד הנטר הרסט המסלי. ג´ריקו התחיל את קרירה שלו בפיוד אם אקס פאק וג´סי ג´יימס עבר לצ´יינה. סטיב אוסטין הפייוד העקיר הראשון שלו היה נגד סאביו וגה. שאני אמשיך? כל אחד כדי להתקדם עשה פיודים נגד מתאבקים שניתן להגיד "נחותים" ממנו ברמה. אקס פאק היה יכול רק להרוויח מטומי דרימר, כמו שטומי דרימר היה מרוויח מפיוד איתו. דרך אגב דרימר מתאבק מעולה, שאיננו נחות ברמה מאקס פאק
 

Double G 007

New member
מה?! זה בדיחה

מי משווה את טומי דרימר לאקס סאק? אקס פאק לא עשה רבע ממה שדרימר עשה בקריירה שלו. דרימר מתאבק מצויין, שלא היה מפתיע אותי אם הוא היה מנצח את RVD בראו, בקרב מצויין דרך אגב.
 
למעלה