../images/Emo13.gif ../images/Emo13.gif ../images/Emo13.gif
"איך מתחילים להשתפר? כלומר חוץ מהטאי-צ´י?" איך משפרים את החיים? כל אחד בדרך המתאימה לו. לי התאים לקרוא ספרים מסוימים, ללמוד טאי צ´י וצ´י קונג, ואחר כך קונג-פו, להיפגש עם הילר. לכל אחד מתאים משהו אחר. "האם הבחירה בטאי-צ´י היא בחירה נכונה לדעתכם?" אין לי מושג. רק את יודעת מה נכון עבורך. תתחילי בשיפור החיים על ידי הגדלת האמון בעצמך, ביכולות שלך, ובמה שאת מרגישה
יש בך כוח עצום. גלי אותו!