לאן כולם נעלמו??

storyTeller

New member
היי ../images/Emo13.gif

אני כאן. האמת שאני חדשה כאן. רציתי להצטרף לפני כמה ימים אבל כנראה היתה איזו שגיאה כאן והעמוד הזה היה ריק מהודעות. עכשיו כשאני רואה שאני לא לבד - אני שמחה להצטרף
.
 
משחקים מחבואים ../images/Emo6.gif

האמת שמספרת הסיפורים - ד.א ברוכה הבאה
צודקת והיתה בעיה בפורום גם אני ראיתי את הדף הראשון ריק...אבל הנה חזר הפורום והכל טוב
 

storyTeller

New member
תודה רבה! ../images/Emo140.gif

שמחה להצטרף
התחלתי ללמוד טאי-צ´י. בעקרון הכונה שלי היא לשפר את חיי, להגיע למצב הרמוני, להיות הרבה יותר בריאה ומאושרת (אני כבר מאושרת, אבל לפעמים מרגישה שאני סובבת סביב הזנב של עצמי, וזה מקשה עלי לעשות כל מיני דברים שאני יודעת בוודאות שאני יכולה לעשות) איך מתחילים להשתפר? כלומר חוץ מהטאי-צ´י? האם הבחירה בטאי-צ´י היא בחירה נכונה לדעתכם?
 

deep ocean

New member
../images/Emo13.gif ../images/Emo13.gif ../images/Emo13.gif

"איך מתחילים להשתפר? כלומר חוץ מהטאי-צ´י?" איך משפרים את החיים? כל אחד בדרך המתאימה לו. לי התאים לקרוא ספרים מסוימים, ללמוד טאי צ´י וצ´י קונג, ואחר כך קונג-פו, להיפגש עם הילר. לכל אחד מתאים משהו אחר. "האם הבחירה בטאי-צ´י היא בחירה נכונה לדעתכם?" אין לי מושג. רק את יודעת מה נכון עבורך. תתחילי בשיפור החיים על ידי הגדלת האמון בעצמך, ביכולות שלך, ובמה שאת מרגישה
יש בך כוח עצום. גלי אותו!
 
למעלה