לאן התדרדר העולם...?

*may*

New member
לאן התדרדר העולם...?

לא זה *לא* הולכת להיות הודעה דכאונית. למעשה, זאת הולכת להיות ההודעה הכי מוזרה שאי פעם כתבת כאן. ועמכם הסליחה. מה קורה לעולם בימים האחרונים ? זה נראה כאילו הוא עובר משבר. והפעם זה לא סתם משבר של חוסר מים או מלחמות עולם. הפעם- זה משבר בלי שם. משבר מוזר. בדיוק כמו שמו (שלא הוגדר). נתחיל במזג האויר. (?) מזג האויר השתגע. יום חם, יום קר, יום כתום ויום אפור. העולם השתגע. המזג שלו (מזגו ??) יצא משליטה. :) נעבור לימים האחרונים- לא חשתם בדברים קצת מוזרים שקרו לכם לאחרונה? כמו למשל, לשכוח לרגע מה עשית, מה חשבת ? להיאבד בתוך הכל ? או רצונות מוזרים ? כמו, למשל, לרצות להתחיל פתאום מלחמת מים באמצע היום ? ולא, *לא* להיות נחמדים לכולם ? (טוב, זה לא מוזר, זה דווקא נחמד לפעמים.. :) ) וכל הקטע הזה של לא להיות נחמדים- לפעמים הוא באמת נותן הרגשה טובה. תלוי למי אתם לא נחמדים. רק תיזהרו כשזה מישהו או מישהי שבדיוק כן מראה סימנים שהיא רוצה להיות איתכם בקשר.. במקרה כזה- זה גורף רגשות אשמה. כי, כן, יש לי ידידה שפעם הייתה חברה טובה. מאז קרו המון דברים ואיכשהו נעשינו מחברות טובות- לידידות. בזמן האחרון נראה כאילו אנחנו מסתובבות ביחד רק בגלל שהיא חברה של חברות שלי. בעצם, בשנה האחרונה אף פעם לא דיברנו ממש לעומק. דיי התחמקנו אחת מהשנייה. ואז, לפני שבוע בערך, החלטתי שאני לא חייבת לה כלום. בדיוק כמו שהיא עשתה כבר ממזמן. וזה גרף ממני רגשות אשמה בימים האחרונים. ולמה, אתם שואלים ? - בגלל שפתאום, עכשיו, היא כן מתחילה לדבר איתי ככה סתם באמצע היום. ופתאום היא כן מחבקת אותי כשרע לי או כשרע לה ופתאום נראה שכן אכפת לה. (דביק מדיי..? לא.) והכל נראה כאילו זה מאוחר מדיי, כאילו זה ממש לא במקום. ואני חושבת שהיא יודעת שזה כבר מאוחר מדיי.. כי באמת, עכשיו כשאני חושבת על זה, במשך משהו כמו שנתיים בערך אף פעם לא היינו חברות טובות ממש. רק לפני זה. אבל הלפני-זה הזה עבר. ממזמן. אבל מי יודע, אולי כשהמשבר המוזר שהעולם עובר יחלוף- הכל ישתפר. אתמול בלילה. קרה לכם פעם שלא זכרתם איך הגעתם למיטה בלילה ? ואיך, לעזאזל, נרדמתם עם כל הבגדים ? ולא, *לא* בגלל אלכוהול. מישהו יודע אם אתמול היה ירח מלא או משהו ? אני חושבת שכן. אחרת, אין לי איך להסביר את מה שקרה אתמול.. אז נסעתי לסרט. היה שם מוזר מאוד כי הכרתי חצי מהאנשים שהיו באותו סרט או באותו קולנוע. אה וכן, גם העובדה שחברות שלי לקחו אותי לשם, דאגו להסעות ושילמו עלי מצטרפת ללילה המוזר. (יומולדת-סדרת המשך ?) החלק שלא היה מוזר באותו ערב היה הסרט- שהיה נפלא. (שוקולד, כמובן. :) ) אחרי הסרט הלכנו לעוד כמה מקומות עד שהגעתי הביתה. כמובן שבאתי הנה לדווח לכם כמה נפלא היה הסרט. :) הלילה המוזר הסתיים בכך ש.. שכחתי. אני זוכרת שדיברתי עם כמה אנשים ואז... הדבר הבא שאני זוכרת היה שהתעוררתי בבוקר על הספה בסלון (??) עם כל הבגדים עדיין עליי. מישהו יכול להביר לי איך לעזאזל יכול להיות שאני לא זוכרת איך הגעתי למצב של שינה ? ואיך כל הבגדים נשארו עליי עד הבוקר ולא היה לי בכלל אכפת ?? ולא, זאת לא סניליות. כבר אמרו לי מספר לא מבוטל של פעמים שאני זוכרת בעיקר את מה שאני לא רוצה לזכור.ובכלל, שאני זוכרת דברים. אולי אתמול בלילה השיכחה השתלטה עלי..??? אמרתי לכם שזה היה לילה מוזר ! ובנימה מוזרה זו, אסיים. מעיין. שלא מבינה מה פה קורה פה. :)
 

Tangled_Heart

New member
חחח, קראתי הכל :)

אכן ימים מוזרים עוברים על העולם לאחרונה...מוזר מאוד, אני גם לא ממש מצליחה להגדיר למה אני מתכוונת..אבל אני מבינה בהחלט למה את מתכוונת כשניסית להסביר את מה שזה לא יהיה שעובר עלינו. זה לא שעבר עלי לילה מוזר כמו לך (ואלוהים, הוא היה מוזר..לא זוכרת כלום???) אבל עדיין...תחושה מוזרה כזו של....שום דבר...כאילו, כלום לא עובר עלי אבל בעצם הרבה עובר לא יודעת...אני מוזרה ואל תנסו להבין מה כתבתי :) אוף...רק שיגמר כבר! אני שונאת חוסר וודאות.... רוני המאוד מבולבלת.
 

*may*

New member
לא.. שום כלום...

איזה מבאס זה לקום בבוקר ולא להיזכר איך הגעת למיטה... אני זוכרת מה קרה בלילה, אני זוכרת הכל.. אני רק לא זוכרת איך הגעתי למצב של שינה.. ועוד עם כל הבגדים עליי.. (ואני אף פעם לא הולכת לישון ככה..) כנראה הייתי כל כך כל כך כל כך עייפה שלא הייתי מודעת שאני הולכת לישון.. או משהו.. :) מעיין.
 
גם אני!

אתמול התיישבתי לרגע על השטיח כי אמא ביקשה שאני אאסוף את הצעצועים של התינוק (האחיין שלי), זה היה בערך בשש. הדבר הבא שזכור לי זה שפתאום התעוררתי ב 9 בערב במיטה שלי. חי, ובלי שום קשר משהו מהקורס מד``צים - אני וחברה שלי סידרנו את המזרונים שלנו אחד ליד השני אבל במרחק של איזה חצי מטר לפני שהלכנו לישון, ובבוקר שהתעוררתי גיליתי שהמזרונים מחוברים ושידיד שלי ישן באמצע. א``כ שאלתי אותם, מתי הם חיברו את המזרונים והם אמרו - מה את לא זוכרת?! היית ערה לגמרי! לא משנה.
 
למעלה