כבר גמרתי לך את הסיר ../images/Emo3.gif עכשיו אני מלקקת
את האצבעות
שנה מופלאה וקסומה אשה יקרה וטובה, לך למשפחתך, לאהובייך ולכל עם ישראל. מוטי- לא אכלתי הכל, השארתי לך קצת בצד שגם אתה תהנה
שנה טובה מוטי - שתהיה בריא ותשמור טוב על החוף ועל העציצים
נשיקות ואהבה לכולם, בריאות ואושר