לאלירז באהבה..

  • פותח הנושא eti83
  • פורסם בתאריך

LNY1

New member
אתי תמונות מקסימות../images/Emo13.gifשנה טובה לך../images/Emo75.gif../images/Emo74.gif

 

SHELGIA21

New member
שנה טובה לאלירז ולכולם החריימה יצא לי משו

משו כולכם מוזמנים שנה מעולה תעלו הרבה מבשקל לקראת החורף
 

SHELGIA21

New member
בכיף כולם מוזמנים הבעיה שאני לא בבית../images/Emo8.gif../images/Emo140.gif

 

דקל69

New member
כבר גמרתי לך את הסיר ../images/Emo3.gif עכשיו אני מלקקת

את האצבעות
שנה מופלאה וקסומה אשה יקרה וטובה, לך למשפחתך, לאהובייך ולכל עם ישראל. מוטי- לא אכלתי הכל, השארתי לך קצת בצד שגם אתה תהנה
שנה טובה מוטי - שתהיה בריא ותשמור טוב על החוף ועל העציצים
נשיקות ואהבה לכולם, בריאות ואושר
 

דקל69

New member
אני נוסעת לדרום למושב עוד מעט אבל

בדרך אעשה עצירה אצל שלגי ואקח את הסיר
מבטיחה להשאיר בשבילך צלחת עסיסית (וחריפה)
שנה טובה לך איש יקר ומקסים
 

SHELGIA21

New member
../images/Emo73.gif ביי המפתח מתחת לעציץ.בתיאבון../images/Emo39.gif

לא לחסל את כל האוכל תשאירו משהו לאורחים שלי למחר סעו בזהירות ו8חיזרו בשלום שנה נהדרת ושתמיד נצחק ונתבדח אמן
 
למעלה