לאלוף דן חלוץ יש חזון!
לאלוף דן חלוץ יש חזון!
בכתבה של אמיר אורן במוסף לשבת של "הארץ" נכתב: "גאוותו (של חלוץ) על עלייה תלולה....ועל תהליך להעברת רבים מנכסי חיל האויר...ממרכז הארץ לנגב, במיוחד לבסיס נבטים, שם יוצבו כנף תובלה וכנף קרב....ותוקם תחנה לרכבת מבאר שבע לדימונה" הבנתם? חלוץ רוצה לעשות שדרוג לשדרוג של קו ב"ש - דימונה. מישהו צריך לספר שבמצב שבו החיילים צריכים לשלם כדי לנסוע ברכבת אבל לא באוטובוס, היחידים שיודו לו הם תושבי נבטים (המושב) או הבדואים. חוץ מזה שנראה לי שהבסיס עצמו די רחוק מכל כביש או מסילה...
לאלוף דן חלוץ יש חזון!
בכתבה של אמיר אורן במוסף לשבת של "הארץ" נכתב: "גאוותו (של חלוץ) על עלייה תלולה....ועל תהליך להעברת רבים מנכסי חיל האויר...ממרכז הארץ לנגב, במיוחד לבסיס נבטים, שם יוצבו כנף תובלה וכנף קרב....ותוקם תחנה לרכבת מבאר שבע לדימונה" הבנתם? חלוץ רוצה לעשות שדרוג לשדרוג של קו ב"ש - דימונה. מישהו צריך לספר שבמצב שבו החיילים צריכים לשלם כדי לנסוע ברכבת אבל לא באוטובוס, היחידים שיודו לו הם תושבי נבטים (המושב) או הבדואים. חוץ מזה שנראה לי שהבסיס עצמו די רחוק מכל כביש או מסילה...