לאלון אלון... מאיפה אני יכול להוריד את QBasic? כי אני זוכר שנתת פה כתובת או משהו
T !TBH! New member 21/11/01 #1 לאלון אלון... מאיפה אני יכול להוריד את QBasic? כי אני זוכר שנתת פה כתובת או משהו
B BladeRaider New member 21/11/01 #2 אני אגיד לך מה כדאי לך לחפש תנסה למצוא QuickBasic 4.5 זה גם מקמפל, וזה הרבה יותר רציני (עד כמה שבייסיק רציני) מ QBASIC שהוא רק מפענח ומוגבל בזכרון
אני אגיד לך מה כדאי לך לחפש תנסה למצוא QuickBasic 4.5 זה גם מקמפל, וזה הרבה יותר רציני (עד כמה שבייסיק רציני) מ QBASIC שהוא רק מפענח ומוגבל בזכרון