לאלון

!TBH!

New member
לאלון

אלון... מאיפה אני יכול להוריד את QBasic? כי אני זוכר שנתת פה כתובת או משהו
 

BladeRaider

New member
אני אגיד לך מה כדאי לך לחפש

תנסה למצוא QuickBasic 4.5 זה גם מקמפל, וזה הרבה יותר רציני (עד כמה שבייסיק רציני) מ QBASIC שהוא רק מפענח ומוגבל בזכרון
 
למעלה