לאכול עם תינוק, אוכל וחושניות.

עמית@

New member
לאכול עם תינוק, אוכל וחושניות.

ולא, לא יהיה פה סקס. הבראסרי, יום שבת בצהריים, מפוצץ כתמיד, אנחנו אחרי טיול מענג בשמש החורפ]ית, אבל יש מקום, היפ היפ הוריי, מתיישבים, הקטנה בתור סיפתח מפזרת את הסוכר ומחפשת איפה עוד לחבל, יושבת לידינו ועושה עינים למלצרים, נעים שם באמת, לא מכביד בעיצובו, לא מנקר עניים, הספות נוחות מאוד להושבת פעוט בגיל התובעני של שנה+ אנחנו מזמינים, לחם (כמובן) מגיע כמה פרוסות חמות של לחם אגוזים, בגט פציח, ולחמניה מתוקה, חמאה וזיתים. סלט גבינת עיזים חהמ על טוסטונים שפריכים בחלקם החיצוני ונמסים בפנים, עם גבינה שניחנה אף היא בתכונה הנ"ל, מתובל בדייקנות, מנה מענגת מאוד. הקטנה עושה "הם" קולני לכל דבר שאני מחזיקה ביד, לועטת חצי פרוסת לחם עם הר חמאה ומלח, לועסת גבינת עיזים בעיניים עצומות וממוללת עלה רוקט, ללכת איתה לאכול זה מיזוג של להיות תמנון רב זרועות ולהתענג מחדש על קיומו של חוש הטעם, לפורר לחם למרכיביו, לטעום פיסות ולחוות מחדש התגלויות קטנות דרך הבעות פנים של קטנה נלהבת. לעיקריות- יוסי לוקח ספגטי ברוטב עגניות עם כדורי בשר (לקטנה) ואני המבורגר עם גבינה וצ'יפס, הקטנה טורפתץ המבורגר בעוד כל אחת מידיה אוחזת צ'יפס דקיקים ופריכים, מלוחים וטטעימים (יבשים, לא שמנוניים מדי, תענוג) בסוף היא גם מוכנה לכמה ספגטים, אותם היא שולקת תוךף קולות מצמוץ מאושרים והתזת רוטב על אמא ואבא. קינוחים, עוגת גבינה ודובדבנים, עוגת תפוחים חמימה על בצק עלים (זה מלאווח, מריע יוסי, האמת? צודק..) תמר מרימה פיסות תפוחים נוצצות מרוטב בשמש החורפית שמסתננת מהחלונות הגדולים, הפירורים על השולחן ועל הספה (
) בוהקם והשיער שלה נוצץ, איזה אושר ממלא אותי, נהניתי מכל שנייה. אבל משום שבביקורות עסקינן- אז הנה. האוכל פחות טוב מאשר בקופי, לא יודעת למה, פחות טוב, ההמבורגר טעים מאוד אבל לחלוטין לא מרגש, כנ"ל הספגטי, המנות הראשונות נראות יותר טוב מאשר העיקריות, הלחם מצויין, אבל בגדול- פחות טוב.
 

liti

New member
איזה אומץ יש לך לחזור לשם

אני מקווה שאני לא מתבלבלת בינך לבין מישהו אחר- אבל לאחר המאורע שהתרחש במטבח לאחר ביקורך האחרון שם (עם הטבח/שף העצבני) כל הכבוד על התעוזה לשוב. מסכימה עם כל אחת מהמסקנות שלך- ומוסיפה שאני לא מתה על המקום. פשוט לא עשה לי את זה.
 

anatc

New member
כמה מרגש תיאור הארוחה המשפחתית...

הקטנה הזהובה הזאת מבינה כבר מעכשיו מה טוב ויודעת להביע את דעתה הנחרצת:"האם"אני רואה אותה בדימיוני, מחזיקה בכל יד צ'יפסון, ממצמצת בשפתיה ומתענגת על בשר משובח ועלה רוקט בעיניים עצומות. על מקרה כזה אומרים "התפוח לא נפל רחוק מהעץ"
והיה לי עונג גדול לקרוא. אין ספק שהקופי בר היא המלכה
והבראסרי היא הנסיכה שצריכה ללמוד דבר או שניים. אכן היתה פה תינוקת, היה אוכל, היתה חושניות רבה, ומקווה בשבילך שהיה גם סקס (לא במסעדה, אחרי)
 
עונג../images/Emo70.gif

אין כמו תמר
. גם לי הבראסרי לא עושה את זה, אם כי הייתי רק פעם אחת. בלילה וגם כי אני נוטה לתת הזדמנות שניה- גם למסעדות
אני בספק אם אוהב אבל גם ממש לא ממהרת. הם לא הראשונים בסדר העדיפויות. לפחות היה טוב יותר משבועות קודמים שיצאתם
 

meravbr

New member
מקסימה הקטנה הזאת,

וקרניבורית גאה. כל הכבוד להורים הגאים (ובראסרי, אם תשאלי אותי, ואני מקווה שליר לא ירגום אותי - רק ארוחות בוקר...)
 

maya100

New member
איזה כיף של ביקורת!!

כתיבה ייצרית בהתגלמותה. ככה זה עם הקטנים האלו, שכל החושים שלהם "נפתחים" כשטועמים משהו חדש...איזה מדהים! מסכימה עם השורה התחתונה לגבי הברסארי ועמית, את חייבת לעשות משהו עם הכישרון הזה. חייבת!!!!
 
למעלה