לאיציק -

לאיציק -

אמנם אני עייף מת מהטיול, אבל לא מתאפק: הורדתי את הסיכה הזו בשבילך מחולצתו של אל"מ ה., מפקד היחידה הקודם. יודע מה היחידה? ראשי התיבות כתובים בסמל, אם כי אני מודה שלא הצלחתי לראות, עד שאמרו לי.
 

itzm

New member
סבבה אין לי אותה !!

אני יחכה לפריטים של הלביא וניקבע פגישה
 
למעלה