לאיזה חטיבה שייך גדוד לביא?

pajer0

New member
לאיזה חטיבה שייך גדוד לביא?

ובכלל לאיזה חטיבות שייכים גדודי החי"ר יעודי? אני רק יודע שדוכיפת שייך לחטיבה 401, שיריון.
 

sometimes953

New member
לא בדיוק...

גדוד לביא לא שייך לשום חטיבה... ואותו דבר גם לא שאר גדודי החי"ר הייעודי - כולל דוכיפת (שבכלל לא שייכת לשריון!). גדודי ה-90 (נחשון, חרוב, דוכיפת, לביא, שמשון) הם גדודים חדשים ו"עצמאיים" נקרא לזה... אין להם חטיבה שמאגדת אותם כמו נח"ל והגדודים שלו (50, 931, 932) או גולני והגדודים שלו או גבעתי והגדודים שלו.. לפי השמועות שאני שמעתי, רוצים להקים חטיבה חדשה (חטיבת הראל) שתהיה החטיבה של כל אלה, אבל עד שזה יקרה..
 

pajer0

New member
גדוד דוכיפת שייך ועוד איך ל-401!

אנשים מדברים שטויות חופשי בפורום הזה. אתה לא יודע את התשובה... שב בשקט טמבל
. מישהו בכל זאת יודע?
 

pakapaka

New member
באמת למה לבלבל במוח..

שייכים ועוד איך כמו שההוא אמר לחטיבות השריון
 

sometimes953

New member
תפסיקו להנפיץ שטויות!!!!!!

דוכיפת לא שייכת לשום חטיבה ולשום 401!!! דוכיפת הוא גדוד חי"ר בפני עצמו (94 נראה לי... או 91) ששיך לחטמ"ר!!! אם יש איזשהו קשר בדיוני בין השניים זה רק אולי(!) עבודה משוטפת. חי"ר ייעודי מיועדים לתפוס גזרה קבועה בשטחים ולהתמחות בה. דוכיפת תופסת את רמאללה כגדוד חי"ר ולא ככלבים של שריון! תכף גם תגידו שהסמל שעל הכומתה שלהם הוא של שריון ולא סמל חי"ר... אם אתם לא יודעים אז כדאי שתסתמו...
 

elirani181

New member
וואוו אתתם מדברים ממש שטויות...

דוכיפת חרוב שמשון ולביא הם בכלל נקראים "חירמ"כ"...הם לא שייכים לאף אחד...
 

pajer0

New member
אני נמצא בחטיבה 401. ואני אומר לך ש

דוכיפת כן שייך לחטיבה שלי. כמו כן גדוד 601 של הנדסה שייך לחטיבה שלי. תודה. ונא לא לזיין את השכל שלא לצורך!
 
היית מת שדוכיפת באמת היו שייכים

לחטיבה שלך... הם לא. כי החטיבה שלך היא חטיבת שריון ודוכיפת הם לוחמי חי"ר. גם 601 לא *שייך* לחטיבה שלך. פלצן! אתה עצמך שייך לחטיבת שריון 401, שכפופה כרגע לחטמ"ר מסוימת. כמו-כן, דוכיפת כפופים לאותה החטמ"ר וגם 601 (אם אתה אומר..). גדודי החי"ר הייעודי (חירמ"כ לשעבר) הם גדודים נפרדים שכפופים לחטיבות המרחביות.
 

sometimes953

New member
../images/Emo6.gif../images/Emo45.gif../images/Emo6.gif../images/Emo45.gif../images/Emo6.gif../images/Emo45.gif../images/Emo6.gif

 

oshratush

New member
מצדיקה אותךsometimes953

בתור אחת שעשתה בבא"ח אדם טירונות סומטיימס מסביר את הכל נכון על חי"ר יעודי... הם בדיוק כמו גדוד קרקל (הגדוד שלי). הוא גדוד חי"ר קל בפני עצמו ששייך כרגע לחטיבת הערבה..שעומדת להתפרק..וגדודים כאלה שייכים לחטמ"רים לרוב..עכשיו גדוד קרקל נמצא בערבה ופלוגה אחת בקלקיליה אבל כל הגדוד אמור לעבור לפיקוד מרכז ולהיות תחת אחד החטמ"רים בפיקוד מרכז.
 
כמו שאמרו אחרים

שהטמבלים ישבו בצד וזהו
כל גדודי החי"ר היעודי שייכים לחטיבות השריון בחרום בלבד
לכל חטיבת שריון יש גדוד חי"ר שנקרא חי"ר משורין בנוסף לגדודי השריון של החטיבה יש לה גם גדוד חייר ככה היה ב82 בשל"ג תקראו קצת הסטוריה בחיית... זה שהיום אין מלחמה והכל זה מלחמה של עימות מוגבל אין ממש הקשר בין הגדוד החי"ר לשריון אבל בתרגילים יש קשר...
 

oshratush

New member
זה לא נכון..

אני יכולה לומר לך שעשיתי שנה שעברה בטירונות שלי אבט"שים בדרום הר חברון,וישנו במוצב של לביא (96) והם שייכים בכלל לחטמ"ר חברון....ולא לשום חטיבת שיריון, ודרך אגב מזמן פג תוקפו של השם חירמ"כ הם לא נכנסים בנגמ"שים ממוכנים לשטחים.
 

sometimes953

New member
../images/Emo45.gif

כמו שאמרת, פ-ע-ם באמת החירמ"כ היו שייכים לשריון. בגלל זה לחלק מהגדודים יש טנקים או רקמ"ים אחרים בסמל שלהם. היום זה לא ככה! היום החירמ"כ הפכו לחי"ר ייעודי. הם גדודים בפני עצמם שנקראים ככה בגלל מה שכבר אמרתי - הם מיועדים לתפוס גזרה בשטחים ולהתמחות בה. מה שאומר שגם במלחמה הם נשארים בשטחים ולא פתאום הופכים להיות של שיריון.
 
למעלה