אכן בעיה ידועה
עד כיתה ד יותם היה בחוגי ספורט רבים ומגוונים, קאראטה, קמ"י, טרמפולינה, שחיה.
אחרי כיתה ד התחלנו חוגים של כישורים חברתיים דרך ספורט, וזה היה מוצלח מאוד. קבוצות קטנות ומדריכה עם הבנה בקשיים חברתיים.
אחרי שנכנס לבית ספר חינוך מיוחד, לא היה יותר צורך בחוגים, שמו לו במערכת האישית כל יום שיעור ספורט והוא גם התחבר עם ילדים ושיחק איתם בהפסקות
עם הקטן המצב שונה, כי הוא בכיתת תקשורת מהתחלה, אז אנחנו ההורים הבאנו להם חוג קפוארה וחוג התעמלות, וכיוון שהם רק שישה ילדים אז אין בעיה.
ניסינו לשלב אותו בספורט בכיתה הגדולה אבל זה לא הלך.
החלותי לא לחסוך לו את כספי הקיצבה ולקחתי לו מאמן אישי לאחר הצהריים פעמיים בשבוע.
בנוסף הוא הולך לרכיבה טיפולית - זה קופח משתתפים,
ויש לו קבוצה חברתית של פעמיים בשבוע שיש בה חוג ספורט.
ניסיתי איתו חוגי ספורט רגילים אבל לא הלך. החוג שהחזיק בו מעמד הכי הרבה זמן היה קנדו, שזו אומנות לחימה יפנית עם מקלות מעץ.
יש לנו גם טרמפולינה בחצר והם קופצים עליה.
קניתי גם פלייסטישן ארבע, בסך הכל הם מקבלים יחד בקיצבאות 7500 שח לחודש, ומשחק נינטנדו סוויטצ, שזה משחק מאוד אקטיבי עם המון תנועות וקפיצות.