לאחר סירוס
יש לי פודל ננסי בן 7 חודשים.
ביום שלישי האחרון הוא עבר סירוס.
מאז ועד היום לא לא ממש התגבר על זה.
הוא הרבה פעמים קופץ על 3 רגליים, מתמרח על הרצפה.
מה שאני לא עושה הוא מצליח להשתחרר מהכובע האליזבטני וללקק אתה המקום.
מעבר לכך הוא נמלט מתחת לספה בסלון ויומיים כמעט לא יוצא משם- למעט האכלה וירידה לטיול קצר....כאילו בטראומה.
תוך כמה זמן אמורים להחלים?
זה נורמלי?
יש לי פודל ננסי בן 7 חודשים.
ביום שלישי האחרון הוא עבר סירוס.
מאז ועד היום לא לא ממש התגבר על זה.
הוא הרבה פעמים קופץ על 3 רגליים, מתמרח על הרצפה.
מה שאני לא עושה הוא מצליח להשתחרר מהכובע האליזבטני וללקק אתה המקום.
מעבר לכך הוא נמלט מתחת לספה בסלון ויומיים כמעט לא יוצא משם- למעט האכלה וירידה לטיול קצר....כאילו בטראומה.
תוך כמה זמן אמורים להחלים?
זה נורמלי?