לאחר לבטים קשים...

ז י ג ז ג

New member
לאחר לבטים קשים...

ולאחר קצת שיכנועים מצד נוירוטית.. חזרתי אליכם! מי שלא מכיר אותי עדיין הפסד שלו
מי שכן, התגעגעתי! ומי שיעשה בעיות, אני שולח עליו את קוקי....
 

D a p h n e

New member
ברוך הבא... ברוך השב ../images/Emo42.gif../images/Emo42.gif

אז מעכשיו, אני "אקרא" אותך ביותר מפורום אחד.....
 

sh53

New member
החתימה שלך...

אם זה חם אתה שם - לא הרגשת את החום בפורום? אני תמהה על כך שממזמן לא חזרת לפה ורק עכשיו
 

Kרן

New member
גם כאן אני צריכה לסבול אותך???

איזה כייף שאתה גם פה!
 
למעלה