לאחר לבטים קשים... ולאחר קצת שיכנועים מצד נוירוטית.. חזרתי אליכם! מי שלא מכיר אותי עדיין הפסד שלו מי שכן, התגעגעתי! ומי שיעשה בעיות, אני שולח עליו את קוקי....