לאחר הצלחת האגזוזי, החלטתי להרחיב

HotGod

New member
לאחר הצלחת האגזוזי, החלטתי להרחיב

את עסקיי בשוק המקומי (לעת עתה). חשבתי בליבי (עד כמה שזה אפשרי) כי כדאי להיכנס לעיסקי הסמים. לא הכבדים (אין לי חשק לחטוף קילה) אלא ללכת על הקלים. אולי להתחיל עם שיווק חשיש. הקמתי מפעל מחתרתי והתחלתי לשווק את החשיש היהודי הראשון: מריחואנה פראנק כל שקיק מכיל תמונה של מגן דוד + הסברים אודות גילגוליו של העם היהודי. אם המוצר יצליח, אמכור גם סמים לרוסים: מריחואנה קרנינה סמים למחפשים את עצמם: מריחואנה אלך? וסמים לכורדים: מריחואנה כורדי
 

סמבטיון

New member
כיוון שאתה

הולך לפתוח מפעל מאושר כדאי לבדוק אצל הרשויות, אולי תקבל תגמולים ותמריצים. תזמין את גב' כנפו שתנהל לך את העסק כך נפתור באותה הזדמנות את בעית התעסוקה לאמהות הדו מיניות. אגב, כמה עולה כורדי?
 

HotGod

New member
כיוון שאת

שאלת, אני אענה. גב' כנפו יחולה להמשיך לצעוד לירושלים כל יום. אני ממש לא מזדהה עם נערות חד תאיות. מה זה אם חד הורית? יש אם דו הורית? ומה בכלל איכפת לי מספר השחלות שלה? אם חד תאית, מבחינתי, צריכה למצוא לה עבודה חד-כספית ולקבל משכורת חד-סיפרתית ולצאת מהמינוס החד סימני. ועכשיו ברצינות, המקרה של כנפו הוא מחריד ומהווה למעשה סיפור אנושי טרגי. אבל! היום הרפואה הקוסמטית-כירורגית מסוגלות לעשות פלאים. אין בכנפו שום דבר שמנתח פלסטי לא מסוגל להציל. המצב לא טרגי כמו שחשבתי בהתחלה. לכבי שאלת הכמה עולה כורדי, ובכן, תלוי עד כמה הוא באמת כורדי. מסקר שערכתי הכורדים האמיתיים עולים עשר קומות כל יום, כמה פעמים וזאת מכיוון שרכשו דירה בקומה עשירית ללא מעלית. כורדים. ועכשיו לעסקים, באיזו מריחואנה את בוחרת? לגלגל לך פה או שאת לוקחת?
 

סמבטיון

New member
פה

מדבריך אני מבינה שהכורדי זה על חשבון תפוז. למה למה לגלגל?, אם אפשר לזרום.
 
למעלה