שלגיה -טופז**
New member
לאותו אחד
אני כאן כבר כחצי שנה ומצאתי כאן אנשים ניפלאים ומקסימים. מצאתי כאן חברים יקרים וחברות ניפלאות אבל אתה - אתה פשוט בלתי ניסבל בלתי מובן אז בוא נחליט שנינו שנישמור מרחק כי באמת לא זקוקה לפטיש שמכה כל הזמן מבלי להיתחשב ברגשות אחרים טופז**
אני כאן כבר כחצי שנה ומצאתי כאן אנשים ניפלאים ומקסימים. מצאתי כאן חברים יקרים וחברות ניפלאות אבל אתה - אתה פשוט בלתי ניסבל בלתי מובן אז בוא נחליט שנינו שנישמור מרחק כי באמת לא זקוקה לפטיש שמכה כל הזמן מבלי להיתחשב ברגשות אחרים טופז**