לאור כמה אמיתות שגיליתי

לאור כמה אמיתות שגיליתי

אני תוהה- עד כמה אנשים מעדיפים להיות "מנומסים" לכאורה מאשר להגיד את האמת? אמת שיכולה פשוט להסתכם ב"זה לא ילך בינינו" (ולא חייבים לפרט סיבות) מאשר להגיד "אני רוצה אבל.....".
 
הרוב מעדיפים להיות

"מתעלמים" לא מנומסים אפילו. כי האמת כואבת, ולמרות שהיא או הוא לא רוצים את האדם או האשה- הם לא רוצים לפגוע.
 
לא קרה לי שהתעלמו

טוב אולי כן, אבל לא הרפתי עד שלא השגתי תשובה. אבל קרה לי יותר מפעם "אני ממש רוצה את ממש נפלאה ובלה בלה בלה אבל אני לא יכול כי בלה בלה בלה". למה?! למה לא להגיד " זה לא ילך בינינו"?
 
אוקיי,

אם מישהו אומר לי אני ממש רוצה אבל אני סטודנט\ אני גר רחוק- זה לא מספק אותי, זה לא אומר לי "אוקיי הוא לא רוצה קשר איתי" זה אומר לי "אוקיי הוא כן רוצה אבל יהיה קצת קשה" ומבחינתי זה לא מעצור. אז במקום הקשקוש הזה (שהתברר לא פעם כקשקוש) למה אי אפשר להגיד "אני לא רוצה" וזהו.
 
אני משתדלת דארלינג../images/Emo13.gif

(להיות ברורה) לא יצא לי לדחות מישהו שיצאתי איתו (אני בד"כ לא יוצאת עם אנשים שאני לא בטוחה לגביהם....), יצאתי לי להיפרד מאקס וכן הוא ידע בדיוק למה נפרדנו. ובכל מקרה, גם אם , אני לא נותנת לאנשים לחיות באשליה שאולי כן אולי לא אולי למה לא, אני מאוד מקווה כך. יצא לי להגיד "לא" להצעות לצאת, וגם אם זה לא היה "אני לא נמשכת אליך" (כמו שאמרתי אפשר להגיד "זה לא ילך" לא חייבים לפרט) אמרתי "זה לא יילך" וכו'. הייתי ברורה מאוד.
 
צריך להוציא מילון מתורגם- משהו כמו

אני לא יכול בלה בלה בלה = לא בא לי עלייך זה לא את זה אני = פגשתי מישהי יותר שווה ממך אני צריך לקום מחר מוקדם או יש לי ארוע בערב = אני ממש מתאמץ לא לנתק לך בפנים!!! משהו כזה חחחחחח
 
תודה. אני משתדלת- פשוט ......

זרקו אותי מ"האקדמיה לצחוק" (אני הייתי מאחורי צחי) נשארו לי שאריות של עריכה על הריצפה.......
 

גלי 34

New member
דרך פוגעת

מעליב יותר...הייתי מעדיפה שיגיד לי לא מתאים מאשר שיעלם לי,אם לא ניראה לי אני תמיד יגיד ולעולם לא אעלם,זה פשוט מגעיל ואומר הרבה על האדם.
 

ליאן.

New member
יש שמעדיפים להמנע מעימותים

ואולי יקראו לזה טאקט.. נסי פעם להגיד למישהו 'זה לא ילך ביננו'. לא תהני מהחוויה, בלשון המעטה. ***תמיד*** ירצו לשמוע ממך סיבות, והסיכוי ששיחה שכזו תסתיים בתוך 5 דקות, די אפסי..
 
ואתן יודעות מה,

אני אביא פה את הדבר שגרם לי לפתוח את השרשור. יצאתי לפני תקופה עם בחור ( אולי אתם זוכרים את הסיפור) ובסופו של דבר זה נגמר ב"את בחורה נפלאה אני באמת רוצה רק שזה לא אפשרי כי את גרה רחוק ובנוסף לכל אני סטודנט ואין לי זמן לנשום". בהתחלה הייתי בהדחקה, בסוף השלמתי עם זה ועברתי הלאה. אפילו חזרנו למסלול של יחסים ידידותיים מאוד (מה שמי שמכיר אותי הוא דבר שלא קורה מבחינתי, והנה אף הצלחתי לעשות זאת, כי הוא כל כך ביקש שלא ננתק קשר) והנה הכל טוב ויפה, אני נכנסתי לקשר חדש וכו' ויצא לי אף לספר לו על הקשר החדש והכל טוב ויפה. והנה, כרעם ביום בהיר, אני מגלה שיש לו חברה, ועוד לא ממנו. לא סתם יום יומיים, עניין של חודש + , בלי שהוא אמר לי מילה. נו אז בטח אתם אומרים לעצמכם, מצא איזו סטודנטית מתחת לאף, לא! הבחורה גרה במרחק לא פחות ממני. נו, אני שואלת אתכם, למה כל המריחה הזו? או שאני מפספסת משהו? זה לא יכול להיות בתום לב נכון?
 

ליאן.

New member
כן.

בטוח שאת מפספסת. ייתכן שהוא פשוט רצה סקס ונהיה פחות בררן. גם יכול להיות שהבחורה השניה מושכת אותו יותר ממך ולכן הקשר שלהם נמשך (לעת עתה). ותירוצים באמת שלא חסרים. את צריכה להחליט ולעשות אך ורק מה שטוב לך. אם הוא רוצה ידידות וזה לא מתאים לך, אז לא! וזה לא משנה כמה הוא מבקש.
 
כן מן הסתם

שלא הייתי נשארת איתו בקשר אם זה לא היה משהו שגם אני הייתי רוצה. ברגע שגיליתי הוא נמחק אצלי אוטומטית. סתם הרגשתי טיפשה
כי כ"כ בטחתי, כ"כ האמנתי..... וגיליתי שעבדו עליי. נו, מילא. LIFE GOES ON.
 

ליאן.

New member
למה טיפשה?

כי בטחת והאמנת לו? זאת לא סיבה להרגיש טיפשה. להיפך!! את האמנת לו. הוא היה הטיפש שלא ידע להעריך אותך מספיק, וגם הפסיד את הידידות שלכם. לעולם אל תצטערי מה שהענקת, אבל תעשי את זה בראש ובראשונה בשביל עצמך כשאת שלמה עם זה. אל תעשי את זה בשביל אחרים או מה שיהיה בעתיד הרחוק.. הרגשת שזה נכון לבטוח בו באותו רגע, לתקופה שהיתה. מעתה והלאה אל תמשיכי לבטוח בו, כי זה דבר שכבר לא נכון לך לעשות.
 
למעלה