ישנם ע"פ הפרסומים השוניםלאור אישור עיר הבה"דים...
מה הסיכוי שרכבת ישראל תתחיל לבנות בקרוב קו רכבת לשם? האם יש כבר תוכניות מפורטות או שזה רק באוויר? על איזה תוספת מדובר (אורך) אחרי באר שבע או רמת חובב? עלות?
לא מדימונה אלא מרמת חובבישנם ע"פ הפרסומים השונים
תוכניות מפורטות לא נראה לי שתהיה בעייה כלשהי להעביר לשם שלוחת רכבת אם וכאשר העיר הזאת תוקם(זאת בעצם הבעייה האמיתית) אם שואלים אותי הייתי מעיף גם את הקרייה, שדה דב, השלישות, ועוד כמה בסיסים שנמצאים במרכזי הערים הישראליות היישר לנגב.(יש תוכניות כאלה גם דרך אגב)להערכתי בקשר לאורך אני לא יודע בדיוק אבל מדימונה זה לא מרחק גדול וכאמור עלות הסלילה במדבר שאין כמעט שום הפרעה לא אמורה להיות יותר מ300 מיליון ש"ח וגם נראה לי שפעם הייתה כתבה בפורום על זה שהיה כתוב המספר הזה.
נקווה שגם צפון הקריה יפונה במהרהלא מדימונה אלא מרמת חובב
הרי כבר יש מסילת רכבת עד רמת חובב, אני מקווה שהשאירו לה תוואי כדי להמשיכה עוד כמה ק"מ עד לצומת הנגב. נ"ב, השלישות כנראה גם תפונה בקרוב לטובת נדל"ן, ודרום הקריה, שהיה מאוכלס גם בבסיסים צבאיים משניים כבר בשלבי פינוי מתקדמים עקב פרויקט שרונה
צפון הקריה לא יתפנה ב-50 שנה הבאותנקווה שגם צפון הקריה יפונה במהרה
בימנו גם שדה דב ועוד הרבה בסיסים בלב הארץ לטובת הצפון והדרום. ואני מקווה שלא כל הבסיסים שיפונו יפונו לטובת נדל"ן אלה פארקים וגנים לפחות בחלק מהשטח.
כן המגדלים ברור שלא אני מתכוון לכלצפון הקריה לא יתפנה ב-50 שנה הבאות
בהחלט ייתכן שיהיו חלקים קטנים ממנו שימכרו (יש כבר תוכניות בנוגע ל"ביסים" קטנים בשולי הקריה), אך הגרעין בוודאי לא יפונה - להפך. משרד הבטחון לא בונה מגדלים במאות מיליוני שקלים כדי לפנות אותם בעוד שנתיים... הוא כן מתכנן לבנות מגדלים בשביל להעביר משרדי פחונים באזור הקרייה - ואז אולי יתפנו חלקים קטנים מתוכה (אך בוודאי שלא כולה) - כמו השפיץ הצפון-מזרחי והפינה הדרום מערבית.
דרך אגב אלו תוכניות קיימות?צפון הקריה לא יתפנה ב-50 שנה הבאות
בהחלט ייתכן שיהיו חלקים קטנים ממנו שימכרו (יש כבר תוכניות בנוגע ל"ביסים" קטנים בשולי הקריה), אך הגרעין בוודאי לא יפונה - להפך. משרד הבטחון לא בונה מגדלים במאות מיליוני שקלים כדי לפנות אותם בעוד שנתיים... הוא כן מתכנן לבנות מגדלים בשביל להעביר משרדי פחונים באזור הקרייה - ואז אולי יתפנו חלקים קטנים מתוכה (אך בוודאי שלא כולה) - כמו השפיץ הצפון-מזרחי והפינה הדרום מערבית.
אני מכיר רק שתייםדרך אגב אלו תוכניות קיימות?
צודק טעות שלי.לא מדימונה אלא מרמת חובב
הרי כבר יש מסילת רכבת עד רמת חובב, אני מקווה שהשאירו לה תוואי כדי להמשיכה עוד כמה ק"מ עד לצומת הנגב. נ"ב, השלישות כנראה גם תפונה בקרוב לטובת נדל"ן, ודרום הקריה, שהיה מאוכלס גם בבסיסים צבאיים משניים כבר בשלבי פינוי מתקדמים עקב פרויקט שרונה
ועוד משהוישנם ע"פ הפרסומים השונים
תוכניות מפורטות לא נראה לי שתהיה בעייה כלשהי להעביר לשם שלוחת רכבת אם וכאשר העיר הזאת תוקם(זאת בעצם הבעייה האמיתית) אם שואלים אותי הייתי מעיף גם את הקרייה, שדה דב, השלישות, ועוד כמה בסיסים שנמצאים במרכזי הערים הישראליות היישר לנגב.(יש תוכניות כאלה גם דרך אגב)להערכתי בקשר לאורך אני לא יודע בדיוק אבל מדימונה זה לא מרחק גדול וכאמור עלות הסלילה במדבר שאין כמעט שום הפרעה לא אמורה להיות יותר מ300 מיליון ש"ח וגם נראה לי שפעם הייתה כתבה בפורום על זה שהיה כתוב המספר הזה.
יש משהו בדבריך אך יחד עם זאתועוד משהו
עלות הסלילה במדבר אולי נראית לך אפסית, אבל המסילה לרמת חובב הלכה בניצב לואדיות, דבר שהצריך 11 גשרים בקטע הקטן הזה, שעלו הרבה כסף. ולא לשכוח את בעיית הקרקעות הרגישה באזור.
המשך התוואי תלוי בכביש 6ועוד משהו
עלות הסלילה במדבר אולי נראית לך אפסית, אבל המסילה לרמת חובב הלכה בניצב לואדיות, דבר שהצריך 11 גשרים בקטע הקטן הזה, שעלו הרבה כסף. ולא לשכוח את בעיית הקרקעות הרגישה באזור.
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.