לאוספי טלכרטים!!!!!!!!!!

dan the man

New member
לאוספי טלכרטים!!!!!!!!!!

יש לי סדרה נפוצה מאוד איני יודע אם זוהי הסדרה בשלומותה אך הנה תיאור! הסדרה נקראת קונכיות! מתוך הסדרה יש לי את 1-ארגמון מזרחי 2-ארגמון קמוט 3-מסרק הדור 4-ארגמון "מסרק ונוס" כל הטלכרטים במצב טוב מאוד! (למכירה ולהחלפה בעד מטבעות) נושא שני! איני יודע אם זוהי הסדרה בשלומותה אך הנה תיאור! זוהי סדרה יותר ישנה של חיות כולם של 50 יחידות 1-קרקל (במצב טוב אך לא כמו חדש ) 2-שפן סלעים (במצב טוב אך הקטע שמאחורה קצת מחוק) 3-שועל הנגב (במצב לא כל כך טוב וקצת מקומט) אני מוכן למכור אותם או להחליף בעד מטבעות או שטרות ואשמח לקבל על הטלכרטים האלה מידע תודה מראש
 

תמיר1991

New member
2 הסדרות נפוצות,

והשנייה כלל לא שלמה. יש לי את כולם כבר, אז... תמיר.
 

בּני

New member
המחיר יורד לא בגלל החוסר

אלא בגלל המצב. כרטיסים מקומטים או עם שריטות בגב הכרטיס שווים מעט מאוד, אם בכלל... הסדרה הראשונה מהזמן האחרון לכן היא נפוצה מאוד. הייתי מנסה להחליף אותה באינטרנט עם אספנים מחו"ל.
 

dan the man

New member
ומישהו יודע משהו על טלכרט

החמסה שיש לי זה טלכרט 20 יחידות אם חמסה יפה כאת ומאחורה לא כתוב כלום אם מישהו יכול לתת לי מידע כמה הטלכרט הזה שווה? ואם יש עוד טלכרטים בסדרה זו? או האם מישהו מעוניין לקנות או להחליף איתי עליו
 

תמיר1991

New member
היא מ- 97', והיא לא שווה כמעט

כלום. היא יחידה בסדרה. יש לי אותה איזה 500 פעם... תמיר.
 

dan the man

New member
כלומר אין לטלכרט הזה סידרה?

ואם כן אז תכתוב לי יזה עוד טלכרטים יש מהסדרה הזאת
 
למעלה