לאוהבי החצילים B-)

זורקה

New member
לאוהבי החצילים B-)

לקלף חציל טרי (לבחור אותם קלים קלים) אני אוהב לחתוך פרוסות לאורך, כלומר לחתוך לרוחב שני חצאים ואז לחתוך פרוסות לאורך בעובי חצי ס``מ. להמליח אותם מעט, והסוד הגדול שלי..........לתבל בכורכום, לא יותר מדי. לטגן משני הצדדים. לשים אותם חמים על פרוסות חלה טריה, עם איזה סלט ירקות קטן בצד. ח ג י ג ה ב פ ה ! ! ! B-) B-) B-)
 

שיגריס

New member
אוהבים חצילים!

רומנים שלא אוהבים חצילים כמו רומנים שלא אוהבים בשר... אופס - אני ממוצא רומני וצמחונית, אז מה זה אומר? שאלה פילוסופית? לא! התשובה פשוטה: אני רומניה עם מצפון... (כן, כן, תצחקו אבל קיים כזה דבר)
 
למעלה