לאוהבי החצילים 
לקלף חציל טרי (לבחור אותם קלים קלים) אני אוהב לחתוך פרוסות לאורך, כלומר לחתוך לרוחב שני חצאים ואז לחתוך פרוסות לאורך בעובי חצי ס``מ. להמליח אותם מעט, והסוד הגדול שלי..........לתבל בכורכום, לא יותר מדי. לטגן משני הצדדים. לשים אותם חמים על פרוסות חלה טריה, עם איזה סלט ירקות קטן בצד. ח ג י ג ה ב פ ה ! ! !

לקלף חציל טרי (לבחור אותם קלים קלים) אני אוהב לחתוך פרוסות לאורך, כלומר לחתוך לרוחב שני חצאים ואז לחתוך פרוסות לאורך בעובי חצי ס``מ. להמליח אותם מעט, והסוד הגדול שלי..........לתבל בכורכום, לא יותר מדי. לטגן משני הצדדים. לשים אותם חמים על פרוסות חלה טריה, עם איזה סלט ירקות קטן בצד. ח ג י ג ה ב פ ה ! ! !