לאהוב להתמכר ולהגמל ממנה

noa1215

New member
לאהוב להתמכר ולהגמל ממנה

שלום בנות,
כולן פה רושמות המון דברים על אהבה נכזבת. על אהבה שהיא קשה. על פרידות.
אני רוצה לשתף וגם להוציא אשמח לשמוע אתכן.
אני בקשר כבר שנתיים עם אהבה אמיתית וגדולה.
אבל. עם הזמן המון המון דברים השתנו אצלה. אני לא מרגישה שאכפת לה. לא שומעת ממנה מילים יפות כמו מתגעגעת. אנחנו מדברות כמו חברות רגילות. הסדר עדיפות שלה השתנה אין לה הרבה זמן. ואף תלונה לא יוצאת מפיה.
אני לעומת זאת נשארתי אותו דבר. אותה אחת שאוהבת שמתגעגעת שמורידה מעצמי וממשפחתי המון דברים רק כדי להיות איתה. אני מרגישה שניהייתי מכורה. וזה בחיים לא קרה לי.
אני מרגישה שהקשר הזה הורס אותי ובגדול אני עושה את זה לעצמי. כי יכולתי פשוט לזרום כמוה וזהו. אבל אני לא מסוגלת האופי שלי שונה משלה. אצלה הקשר מובן מאליו ואצלי לא.
המון דברים שונו פתאום היא קצת חזרה לבעלה. (חלילה לא הורסת נישואים של אף אחת) ואני? נשארת באותו מקום. רוצה לעזוב ולא מסוגלת. לרוב מחפשת תירוצים למה לא להיפגש. זה קורה פעם ב ..כשיש לה זמן.. מה עושים איך יוצאים מיזה? איך זורמים? או פשוט יוצאים מקשר כזה?
חייבת לומר שזה קשה ועצוב יחד
 
תגובה

נועה היקרה,
ראיתי שייעדת את המענה לבנות הפורום, אך בהעדר תגובה חשבתי שבכל זאת נכון שאגיב.
כשיש קושי בזוגיות זה כאב מאוד גדול, אני יכול רק להעריך שהוא גדל עוד ועוד כשהקשר הזה נשמר בסוד. יחד עם זאת, כל כך משמח אותי לשמוע שיש לך אהבה גדולה ואמיתית כבר שנתיים! אני מאחל לכולם אהבה כזאת. כשיש אהבה כזאת יש לשקול את ההחלטות שלנו כי אנחנו עוסקים פה באנשים שמאוד קרובים אלינו ומערכת היחסים שלנו שמן הסתם בעלות השפעה רבה עלינו.

את מתארת שהקשר לא נשאר כפי שהיה ולי נשמע שאת רוצה להרגיש יותר מחוזרת. נשמע לי כמו תחושה טבעית, בטח אם היא היתה חסרה לך בזוגיות אחרת תקופה ארוכה. אבל אנשים תמיד משתנים. אני לא רואה פתרון אחר אלא לדבר איתה על הדברים. נסי להציג את הקשיים ולתת דוגמאות קונקרטיות ולהמנע מאמירות של "את כל הזמן ככה". תסבירי מה את מרגישה ומה את היית רוצה להרגיש. נסי לחשוב מראש למה היא מחפשת תירוצים לא להפגש (מקווה שזה לא כך) ואולי כך להבין מה עובר לה בראש. תהי מוכנה לקבל תשובות של רצון לשנות ולחזור למצב שבו הייתן קודם אבל גם תשובות שמדברות על השינוי שהיא חשה בחייה ומתבטא בזוגיות. יכול להיות שהיא תציג בפניך דברים שבכל זאת השתנית בהם והיתה רוצה לחזור אליהם; או לחילופין תסכים שלא השתנת אבל היא היתה רוצה שינוי מסוים. כמובן שכל החלטה שתקבלו הפיכה אם שתיכן רוצות ואם תחליטו אחרת. אני אומר את זה כדי שתביני שאמנם את לקראת שיחה לא פשוטה, אבל גם לא מדובר בצעד בלתי הפיך.

אני מאחל לכן המשך אהבה טובה ופוריה ושתתגברו על המכשול הזה.


מיכאל
יש עם מי לדבר - קשב ומידע לקהילה הגאה
ימים א'-ה' בשעות 19:30-22:30 בטלפון 03-6205591, בוואטסאפ 058-6205591
בדוא"ל: [email protected] במערכת צ'אט מאתר האגודה למען הלהט"ב (בשעות פעילות הקו) https://www.lgbt.org.il/yesh
 

noa1215

New member
תודה על המענה

היי מיכאל
ריגשת אותי שענית לי תודה שראית ושמת לב שאף אחת לא הגיבה
האמת שהייתי בטוחה שזה המקום אבל כנראה שקצת טעיתי

תודה על העצות
 

מהמאדים

New member
לא חושבת

לא חושבת שאת בפורום הלא נכון.
רק חושבת שפשוט אין כל כך מה לומר. כי מאד ברור מה את צריכה לעשות על פי ההגיון, ומאד ברור גם למה את לא מסוגלת להתנתק, כולנו עוברות את זה. ככה זה בקשר עם נשים. לצאת מזה זו קריעת ים סוף, גם כשהקשר רע ומכאיב. ולכן אין לאף אחת עצות. כי עצות לא עוזרות. זה צריך להגיע מתוכך, וזה מאמץ נפשי גדול, וגם כשאת מצליחה לטפס למעלה זה שב ומכה בך ברגעים בלתי צפויים ושואב אותך בחזרה.
אז לא הגיבו לך כי פשוט אף אחת לא יודעת איך להושיט לך יד. כי כל כך הרבה נשים כאן שבויות בתוך אותה מערבולת בלתי אפשרית.
חיבוק
 
למעלה