לאהובתי

BLACK DAVEL

New member
לאהובתי

הוא מתעורר בבוקרו של יום חדש, ממהר להתלבש להגיע בזמן הנידרש. זמנה מוגבל אך רצונותיה חזקים, לפגוש אותה אחרי שיחות וצפייה ארוכים. עולה לירושלים עיר של נחושת ואור, היא שם תחכה בציפייה להרגיש את החום. צלצול, מחייך שקולה לוחש באוזני, אתה בדרך? אהובי שלי. עוד שעה!אני לצידך אהובה, ונממש את אהבתינו בתשוקה. הזמן זוחל לו לאיטו דקה אחר דקה, כשעולה המכונית לירושלים לפגוש את האהובה. הרים ומידרונות אני עובר בדממה, כשבראשי עוברת שוש ושוב דמותה. תנועה של בוקר צפופה וכבדה, מנעים את זמני במוזיקה שקטה. היא מתעוררת לאיטהנזכרת באהובה, מתמתחת ומחייכת מתחת לשמיכה. הולכת לאמבטיה מזרימה מים חמים, טובלת את גופה בקצף אמבט ריחני. יוצאת כשמגבת עוטפת את גופה השחום, מורחת את עצמה בקרם גוף. פוסעת אל הארון בוחרת בקפידה את הלבנים, חזיה חוטיני וגרביונים שחורים. מרימה את הסלולר ומחייגת אליו בשקיקה, עונה לה עוד שעה אני שם אהובה. חצאית או שימלה ? חושבת לעצמה, לבסוף בוחרת את השימלה החדשה. מתאפרת מביטה במראה מתרגשת מהפגישה, מתיזה על עצמה את הבושם האהוב של אהובה. יוצאת מביתה מתחילה את דרכה מלאה בתשוקה, סוף סוף פוגשת את הגבר שלה.
 

12אניהיא

New member
זה מזכיר לי...

את השיר איפה, איפה את אהובה.. של יהורם גאון, ואל תשאלו אותי למה. יפנ הכתיבה שלך בלאקי
 

פיצפiנת

New member
שירים

קראתי חלק משירייך, הם יפים ואף מקסימים, המשך לכתוב ולרגש את כולנו עם מילותייך. בהוקרה, פיצפונת.
 
לבלאקיי ואהובתו

בלאקיייייייייי!!! מקסים מרגש אמיתי . יש לך את זה. מואה מואה מואה.
 
למעלה