התמונה ../images/Emo99.gif../images/Emo99.gif (הסיפר קצת ארוך)
אוקיי אז זה מה שהיה לי באילת... יצאנו ביום שלישי בסביבות4:00 אני לובשת חולצה שכתוב עליה tell bon jovi we said hi וחברה שלי (בתאל) (שגם היא אוהבת את הלהקה, אוהבת זאת לא מילה יותר מזה) לבשה חולצה i
bon jovi חולצות שאנחנו עשינו... היום הראשון הלכנו מלא בהרי אילת וכל הדרך+ המסלולים שמענו בmp בון ג'ובי... (למזלי הבאתי בטריות נטענות) על היום הראשון נגמרו לנו 2 בטריות, שמענו אולי 12 שעות בון ג'ובי ויכולנו להמשיך.... בערב שהגענו למלון (חשבנו שהוא יהיה מעפן כמו כל האכסניות שהביאו לנו במשך כל השנים אבל זה היה דווקא על רמה.. זה לא היה כמו כל המלונות באילת אבל זה היה משהו שאפשר לסבול. בערב אחרי המקלחת ואחרי שהוצאנו את כל הלכלוך שהיה עלינו הוציאו אותנו לקומזיץ בחוף, אני לבשתי חולצה ארוכה שקיפלתי עד למעלה ובתאל לבשה חולצה קצרה לבנה שעליה מאחורה יש תמונה קטנה למעלה של ג'ון מהקליפ של miracle ומיקדימה תמונה שלו מהקליפ dc ולמטה כתוב dry county חזרנו למלון גמורות ישר נרדמנו בבוקר אחרי האוכל הינו מריכות לרדת לאוטובוס וללכת לעוד מסלול וממש אבל מש לא היה לנו כוח אז כל אחת המציאה תרוץ ובסוף נשארנו במלון זה היה היום הכי מושלם... ישנו שיחקנו קלפים שמענו בון ג'ובי וכל הזמן צחקנו על איך שאר הבנות הולכות בחום ואנחנו במלון עם המזגן... אחרי שהבנות הגיעו בסביבות 5 בצהריים אמרו לנו להתארגן ואחרי האוכל לכחו אותנו לטיילת ב20:30 ואמרו לנו לחכות סנקודה מסויימת ב22:30 אני ובתאל רצינו לקנות שם מלא דברעים אבל שמרנו את הכסף... אחרי שהלכנו והסתובבנו בכל הטיילת נכנסנו לקניון מול הים וישר סחבתי אותה לחנות הדיסקים והיא קנתה 2 דיסקים bounce וdestination anywhere אני קניתי רק destination anywhere כי כל שאר הדיסקים שהיו שם כבר יש לי, ובדקה ה90 שמנו לב ששכחנו שם דיסק ורצנו להביא אותו... אחרי שעה שהינו בטיילת 2 בנות (אחת מהם בת דודה שניה שלי) אמרו למורות שהם חוזרות למלון אבל העצם הם הלכו לבר... שהגענו למלון המורות שאלו איפה הבנות ולא ידענו מה להגיד להם, אמרנו למורות שאם הם יגיעו אז נודיע חהם ואחרי שעה הבנות עוד לא היעו וגם אנחנו התחלנו לידאוג כי הם גם לא ענו בפלאפון. המורות רצו גם לערב את המשטרה וניסינו להוריד אותן מזה אז הם העירו את המנהל והוא התקשר להורים אמא של אחת הבנות יש לה מחלה בלב ואסור לה להתרגש ושהבנות חזרו אותה בתצעקה על המורות שהם עשו את זה ואני היתי בקשר כל הזמן עם האמא של בת הדודה שלי... לפני שיצאנו לטיילת המדריכה ביקשה ממני ומבתאל שנארח לה חברה בחדר אז ראינו אצלה טלוויזיה כי אצלנו ניתקו היה שם יס ובדיוק שהעבארנו היה סרט עם מתיו פרי (שחקן שאני מאוד אוהבת)... טוב אז נעבור ליום האחרון? ביום האחרון קמנו אכלנו ויצאנו לעוד מסלול (המסלול האחרון) אני לבשתי את החולצ השתארתי מקודם שחברה שלי לבשה עם התמונה של ג'ון... היום עבר בסדר שמענו מלא בון ג'ובי... בצהרים סביבות 13:30 הלכנו למצפה וגם שם היה בסדר אבל אז הגיע השיא משהו שממש עיצבן אותי... בכניסה למצפה יש קיוסק ובסוף היום לפני שיצאנו אני ובתאל הלכנו ליקנות שם משהו ומוכר שואל אותי מי זה בתמונה על החולצה שלי... אז אני אומרת לו ג'ון בון ג'ובי סולן של להקה ממש טובה כדאי לך לשמוע אז הוא שואל אותי
"הוא לא מת?" ואני הסתכלתי עליו במבט רציני כאילו בא לי להרוג א ותו ואני אמרתי לו "למה כולם חושבים את זה?" כי גם בבצפר שלי בנות שואלו אותי מי שר את השירם שאני שומעת ושאני אומרת להם הם שואלי את אותה השאלה...
למה?!?!?!?!?!? חשבתי על משהו אולי כל אחד ישים פה תמונה שלו כך שנדע איך כל אחד ניראה.... מה אתם אומרים? אני אשים תמונה שלי מאילת ברגע שחברה שלי תשלח לי אותם....