SummerSpirit
New member
כ-ו-ל-ם ל-פ-ה../images/Emo70.gif
לאחרונה אני שמה לב שפלשו לפורום הזה הצוציקים של גיל ההתבגרות אז... שכל אחד ירשום בן כמה הוא! אני בת 17 וחצי.
לאחרונה אני שמה לב שפלשו לפורום הזה הצוציקים של גיל ההתבגרות אז... שכל אחד ירשום בן כמה הוא! אני בת 17 וחצי.