כ-ו-ל-ם ל-פ-ה

SummerSpirit

New member
כ-ו-ל-ם ל-פ-ה../images/Emo70.gif

לאחרונה אני שמה לב שפלשו לפורום הזה הצוציקים של גיל ההתבגרות אז... שכל אחד ירשום בן כמה הוא! אני בת 17 וחצי.
 

WestlifE BaBy

New member
היי... אני חדשה!

אני הילה, עוד מעט בת 13! ובבקשה, אני לא צוציקית!!! מקווה להשתלב, ביי
 

קושקוש17

New member
אומנת מזמן לא נכנסתי אבל....

אני מקווה שאני אחזור.... חחח אני בת כמעט 18
 

ילי121

New member
12, עוד מעט 13

אהה, ואל תיתעצבנו עלינו כמו על איזה לא יודעת מה!!! כי זה פורום לאהבה בגילההתבגרותלא??? אז בבקשה ממכם כי עד עכשיו הישתלבתי מצויין כאן!!!!! בימקום להעיר הערות אולי תעזרו למתבגרים המסכנים כאן???
 
17....

ובקשר לצוציקים...זה קצת בעיה..כי אין בפורום גילאים מסויימים. גם ילד בן 11 רוצה להתחיל עם מישהי מהכיתה שלו וזו זכותו. כמובן,שהפורום לא יהפוך לגילאים כאלה...רק העיקרון הוא שלכולם מותר להכנס ,לשאול ולהתייעץ.
 

angel002

New member
עוד 4 חודש סוגרת 17...

הדר אני מסכימה איתך לחלוטין!!!!! אתה ממש צודקת... לכל אחד מותר להיתייעץ ולשאול... אממ אגב בקשר לגילאים לא שאלו את זה כבר????
 

leok55

New member
17+ עוד מעט עוד מעט

ואני רכוש של הצבא..... איזה כיף.... יש פה בנות בגיל דומה שמשעמם להן באייסיקיו ורוצות לדבר ?
 

leok55

New member
שנייה אני רץ.....

פשוט שמעתי שכל הבנות היפות פה....
 
למעלה