כתם יין פורט

limorv

New member
כתם יין פורט

דר' לפידות שלום. ביקרנו במרפאתך לפני זמן מה ובעיקרון קבענו טיפול ראשון לסוף חודש יוני. בנתיים חזרו החששות והצטברו עוד מס' שאלות, אני מקווה שזה בסדר לשאול אותן כאן: 1. מאז הלידה הכתם של גילעד רק הלך והתבהר ( כיום בן חצי שנה ) האם יש סיכויי שימשיך להתבהר? 2. משום מה פרופ' אורנשטיין טוען שהכתם לא יתעבה ולא יתכהה במהלך החיים. מכיוון שהיה קשה לנהל איתו דיון אני שואלת אותך, האם יש סיכויי שהוא אכן לא יתעבה? 3. האם הכתם גדל עם הגדילה של הילד או נשאר קבוע, כך שיש סיכויי שיראה קטן יותר עם השנים? 4. שאלה מעט מצחיקה, ובכל זאת...כיצד משפיע הטיפול בלייזר על העור מבחינת הסמקה? סליחה על השאלות הרבת, נשמח לקבל את התיחסותך. לימור אורי וגילעד
 
ד"ר לפידות לא עונה בפורום הזה אך

תוכלי לשלוח לו אימייל דרך האתר שלו, מניסיון הוא עונה למיילים. בהצלחה.
 

limorv

New member
תודה אולי

את יכולה להמליץ לי עליו או על פרופ' אורנשטיין אם במקרה יצא לך לפגוש את שניהם???
 
היינו אצל דר' לפידות לפני כמה

חודשים רק לאבחון עדיין לא התחלנו בטיפול כי ההמנגיומה של ביתי נסוגה יפה ואנחנו לא מעוניינים להתערב בלייזר שעלול להשאיר לה צלקת. אז לבינתיים אנחנו לא מטפלים ומחכים לראות אם המצב ישתפר. אבל יש הרבה המלצות על דר' לפידות והוא עשה רושם מאוד מקצועי ומבין. הייתם אצל לפידות בבלינסון או במרפאה הפרטית ? על פרופ' אורנשטיין לא שמעתי אבל תנסי לקבוע פגישה גם אליו.
 

limorv

New member
פגשתי את שניהם

לאחר שהמליצו רבים על לפידות פגשנו אותו בבלינסון והוא היה עם המון סבלנות ונחמד. אבל, לא יכולנו לא לפגוש את אורנשטיין שכבר נמצא הרבה יותר זמן בתחום. הוא היה ממש מעצבן עם תשובות סתמיות. מהרופאים האלה שלא חושבים שאת צריכה לדעת הכל, לפחות ככה אני הרגשתי. מכיון שאנחנו צריכים סידרה של בערך 10 טיפולים, אני נוטה ללכת עם לפידות כי מעבר למקצועיות חשוב שיהיה גם בן אדם. אבל רציתי עוד התרשמויות מהורים נוספים על פרופ' אורנשטיין. חבל שלא נכנסים יותר הורים לפורום הזה.
 
איך התורים בבלינסון חיכתם הרבה זמן

בתור לפני שנכנסתם ? במרפאה הפרטית שלו זה סיוט יושבים 3-4 שעות עד שנכנסים.
 

limorv

New member
חיכינו בערך 3

חודשים עד שקיבלנו תור. במרפאה הם היו מדהימים . הגעתי כמה דקות לפני הזמן וכבר היה שם תור ארוך ובכל זאת הכניסו אותנו תוך אולי 10 דק', בגלל שמדובר בתינוק. איןיבה ללכת פרטי לדעתי בעיקר שאם תזדקקו לטיפול הוא די יקר בגלל ההרדמה
 
כן גם אותנו בסופו של דבר הכניסו

בלי תור מפני שמדובר בתינוקת, חשבתי שבבלינסון זה שונה. אצלינו הטיפול הוא ללא הרדמה מכיוון שההמנגיומה שטוחה, הוא אמר לנו שנצטרך 3 טיפולים של הבזקי לייזר כל טיפול כ-30 שניות. לא רציני וגם לא יקר רק הבעיה שיכולה להשאר צלקת לכל החיים אז אנחנו לא ממהרים.
 
למעלה