כתיבת אתר בעיברית
האם מישהו מכיר תוכנה טובה לכתיבת html בעיברית ??? כמו כן, כיצד אפשר להתאים את הקוד שיראה כמו שצריך באקספלורר כשכותבים בעיברית ( אחרת כידוע זה הופך את הסוגריים ומקפיץ סימני פיסוק להתחלה וכמו כן זה הופך משפטים כשמוסיפים להם מילים באנגלית באמצע משפט עיברי). בתודה, ניק.
האם מישהו מכיר תוכנה טובה לכתיבת html בעיברית ??? כמו כן, כיצד אפשר להתאים את הקוד שיראה כמו שצריך באקספלורר כשכותבים בעיברית ( אחרת כידוע זה הופך את הסוגריים ומקפיץ סימני פיסוק להתחלה וכמו כן זה הופך משפטים כשמוסיפים להם מילים באנגלית באמצע משפט עיברי). בתודה, ניק.