כתיבת אתר בעיברית

nick nack

New member
כתיבת אתר בעיברית

האם מישהו מכיר תוכנה טובה לכתיבת html בעיברית ??? כמו כן, כיצד אפשר להתאים את הקוד שיראה כמו שצריך באקספלורר כשכותבים בעיברית ( אחרת כידוע זה הופך את הסוגריים ומקפיץ סימני פיסוק להתחלה וכמו כן זה הופך משפטים כשמוסיפים להם מילים באנגלית באמצע משפט עיברי). בתודה, ניק.
 
יש תוכנה נחמדה...

אני מצרף קישור לתוכנה נחמדה ל-HTML בעברית שכמובן גם תומכת בעברית.
 
למעלה