../images/Emo4.gif
הנפת דגל ארה"ב במצעד החיים כמוה כהנפת דגל ישראל - באה לייצג את המדינה שנציגים שלה הגיעו למצעד. אני לא יודע אם זה באמת קרה במצעד, לא ראיתי אותו. לעומת זאת הנפת הדגלים הכתומים באה להעביר מסר ברור לגבי ההשוואה בין השואה לגבי הפינוי. אתם זוכרים את התגובות שלכם כשהיו השוואות של הכיבוש לשואה? אתם חושבים שמישהו חשב בשואה על להעביר את יהודי אירופה לדירה חדשה + פיצויים במקום כלשהו, על "לפנות" אותם בלי נשק בכלל תוך סיכון ה"חיילים" הנאצים? מישהו בשלטון הנאצי הקים מינהלת שישבה עם יהודי גרמניה, פולין ושאר מדינות אירופה על פיצויים? מישהו בממשלת ישראל הנוכחית חושב על להרוג מתנחל אחד? אתה מעז להשוות את זה לתעשיית רצח של מיליוני בני-אדם?! בכל מקרה, אני תומך בכך שתמשיכו בדרך העלובה הזאת. חבר שלי ליחידה שעד לפני חודשיים היה מתנגד חריף להתנתקות אמר לי השבוע שהוא נגעל לחלוטין מכל הפעולות של המתנחלים ובעיקר מביזוי השואה והוא עבר לתמוך בהתנתקות (וגם לא יסרב פקודה כמו שהוא חשב שיעשה, וכן, אנחנו בעזה בהתנתקות). רוצה לחשוב לבד כמה עוד כמוהו יש?