כתב מראה.

כתב מראה.

יש לי כתב מראה. (הכתוביות מופיעות במראה, הסרט בסדר) החלפתי תוכנה ולא עזר. למישהו יש פיתרון?
 

swift173

New member
באיזה תוכנה אתה משתמש?

יכול להיות שהכתב מוגדר לא נכון, תנסה לשנות את הסוג שלו לariel עברית או משהו כזה...
 

pdib

New member
קיימת תוכנה שהופכת את סדר המילים...

חפש ב-SUBS יש שם יותר פרטים.
 

webmasterN

New member
נסה להשתמש בתוכנה אחרת

כמו RadLight או microDVD . אם יש לך ווינדוס 2000 תשכח מזה - העברית לא נתמכת טוב במערכת הזאתי.
 
למעלה