כתבתי שיר לכבוד שבוע א-רומנטי ולא מצאתי איפה לשים

רjה

Active member
"אני אוהבת אבל לא מסוגלת להתאהב. אני רומנטית אבל קשה לי להתחייב. אני אוהבת רומנטיקה אבל לא יודעת איך להתלהב. אני פשוט א-רומנטית."

רציתי שיהיה עם חרוזים אבל לא יודעת עד כמה יצא מוצלח. אני רוצה לשים את זה עוד השבוע בפינת לוח השירים בקומה למטה איפה שאני גרה.
 

רjה

Active member
יש שיר א.מיני שכתבתי, פחות מוצלח


"לא בחרתי להיות א-רומנטית, לא בחרתי להיות א-מינית. ובכל זאת אני א-מינית וא-רומנטית. ככה יצא, ככה אלוהים ברא אותי, לא סטרייטית, לא לסבית, לא ביסית ולא פאן. אני א-מינית ללא יכולת להימשך מינית וא-רומנטית ללא יכולת להימשך רומנטית. מה יהיה הלאה? לא ידוע, כרגע משתדלת לחיות את ההווה."

יש עוד אחד "אלוהים, למה בראת אותי א.מינית וא.רומנטית? ללא שום יכולת להימשך לאנשים, להימשך לגברים, להימשך לנשים, כבר לא משנה לי. מרגישה פרח שנבל שנים, גופה שרקובה יובלות. לא יודעת מה זה לעשות אהבה, לא יודעת מה זה לאהוב ולהיות נאהבת בו זמנית. להיות בזוגיות ולהיות מאושרת, עם חיי מין, כמו כולם. לא להתחתן, לא להביא ילדים, רק להינות מהחיים, להתענג מסקס טוב ולחוות זוגיות, לא ביקשתי יותר מדי, אבל לא יכולה, כי אין משיכה, לא רומנטית ולא מינית. אפילו להיות לסבית זה בסדר, אבל גם את זה לא נתת לי. חבל שאין אפשרות לבחור נטייה."
 

hatzilonit

Member
מנהל
גם אלה נחמדים. וחלקם מתחרזים :) וחלקם לא, וזה גם סבבה :)

למה שלא תשימי גם בקבוצת הפייסבוק? יראו אותם גם אייסים\ארואים שלא מגיעים לתפוז.
facebook.com/groups/aspecisrael
יש שם אפשרות גם לפוסט אנונימי, אם את ביישנית :)
 
למעלה