כתבות, הודעות, דיווחים

מצב
הנושא נעול.
אני תמיד מקווה :) אבל ברצינות דווקא על קו שנוסע

לא הייתי מתלהב יותר מדי. לא אתפלא אם במכרז החדש שאמור לצאת
הקו הזה ייכלל.
הקו הזה נשאר בזמנו בדן בגלל שקווים לא רצתה ליסוע בתוך בני ברק.
אל תצפה לכך שדן תחזור לאזור פתח תקוה ובקעת אונו ורוב הסיכויים שנפח הפעילות שלה באזור יקטן ולא יגדל.
אני תמיד מקווה :) אבל ברצינות דווקא על קו שנוסע
בבני ברק דן לא תוותר, כמו שהיא לקחה את 18ב (משרד התחבורה היה יכול להכריח את קווים, מה פתאום שואלים אותם? או לתת לחברה אחרת וקטנה שהייתה קופצת על המציאה, אבל לא- דן לקחה קו שלכאורה נראה לא רווחי). גם בפ"ת דן ויתרה על מזלג 87 אבל השאירה את מזלג 92.
 

raminec

New member
משרד התחבורה היה יכול לעשות הרבה דברים

אני תמיד מקווה :) אבל ברצינות דווקא על קו שנוסע
בבני ברק דן לא תוותר, כמו שהיא לקחה את 18ב (משרד התחבורה היה יכול להכריח את קווים, מה פתאום שואלים אותם? או לתת לחברה אחרת וקטנה שהייתה קופצת על המציאה, אבל לא- דן לקחה קו שלכאורה נראה לא רווחי). גם בפ"ת דן ויתרה על מזלג 87 אבל השאירה את מזלג 92.
משרד התחבורה היה יכול לעשות הרבה דברים
אבל תחבורה ציבורית באוטובוסים זה לא מסוג הדברים שמעניינים אותו...
 

אוהדא11

New member
באותה הזדמנות אפשר להאריך אותו עד עתידים

קו 18 ב"ב יוארך עד למסוף אור יהודה החל מראשון
עפ"י ההודעה באתר דן, הקו יוארך מקיראון בדרך לוי אשכול עד הכניסה לאור יהודה, רח' העצמאות, יהדות קנדה ומסוף אור יהודה. גם הלו"ז ישתנה בהתאם.

הודעה באתר דן
באותה הזדמנות אפשר להאריך אותו עד עתידים
 

orenhz

Member
אתה אומר ברצינות או בציניות?

באותה הזדמנות אפשר להאריך אותו עד עתידים
אתה אומר ברצינות או בציניות?
לא ברור לי מה המטרה של הארכת הקו לאור יהודה. אני לא רואה בזה משהו רע, אבל גם לא ברור לי מה הטעם. אפשר גם להאריך אותו עוד דרומה לראשל"צ ועוד צפונה לרמה"ש...

ועכשיו ברצינות:
הקו הזה נפתח בשנת 2007 ע"מ לקשר את שכ' ישמח משה החרדית בגני תקווה לב"ב. בתחילה הקו פעל במיניבוסים עם מסלול מקוצר בגב"ש, שתי תחנות בלבד בגני תקווה וללא מעבר בקרית אונו. הקו סיים את פעילותו ב20:00 ולא פעל במוצ"ש.
מאז עברו על הקו כמה גלגולים (מסלול זה ל55 בגני תקווה, מסלול זהה ל68 בצפון קרית אונו, מסלול זהה ל-69 בגב"ש, והארכת שעות פעילות עד מאוחר בלילה, כולל מוצ"ש).
לקרית אונו וגני תקווה כבר יש שירות סדיר לאור יהודה (1/76), ולב"ב יש שירות מצומצם לאור יהודה (436/244. וגם עכשיו, מי יסע את כל הטיול מב"ב לאור יהודה?!?). לגב"ש זה באמת קישור חדש, אבל כמה נוסעים כבר יש מאור יהודה לגב"ש?
 

salonmor

New member
אולי רצו לתגבר את השירות מאור יהודה לקרית אונו ולגני תקוה?

אתה אומר ברצינות או בציניות?
לא ברור לי מה המטרה של הארכת הקו לאור יהודה. אני לא רואה בזה משהו רע, אבל גם לא ברור לי מה הטעם. אפשר גם להאריך אותו עוד דרומה לראשל"צ ועוד צפונה לרמה"ש...

ועכשיו ברצינות:
הקו הזה נפתח בשנת 2007 ע"מ לקשר את שכ' ישמח משה החרדית בגני תקווה לב"ב. בתחילה הקו פעל במיניבוסים עם מסלול מקוצר בגב"ש, שתי תחנות בלבד בגני תקווה וללא מעבר בקרית אונו. הקו סיים את פעילותו ב20:00 ולא פעל במוצ"ש.
מאז עברו על הקו כמה גלגולים (מסלול זה ל55 בגני תקווה, מסלול זהה ל68 בצפון קרית אונו, מסלול זהה ל-69 בגב"ש, והארכת שעות פעילות עד מאוחר בלילה, כולל מוצ"ש).
לקרית אונו וגני תקווה כבר יש שירות סדיר לאור יהודה (1/76), ולב"ב יש שירות מצומצם לאור יהודה (436/244. וגם עכשיו, מי יסע את כל הטיול מב"ב לאור יהודה?!?). לגב"ש זה באמת קישור חדש, אבל כמה נוסעים כבר יש מאור יהודה לגב"ש?
אולי רצו לתגבר את השירות מאור יהודה לקרית אונו ולגני תקוה?
ואולי הם קיבלו תלונות על כך שהקו מגיע רק עד רחוב צהל ומסתובב במקום להמשיך לרימון ולאור יהודה?
אני חושב שהיה ראוי להאריכו עד למסוף החדש בתחנת מכבי האש - גם כך הוא נוסע חצי דרך לשם ומסתובב, וככה הייתה נוספת לו תחנה ברימון.

עכשיו הוא בכל מקרה עושה זאת, אבל ממשיך לאור יהודה.
 

mister K

New member
מאז פתיחתו הקו יוצא בשבת ב-17:00 בשעון חורף

והפעם על הכוונת של עידן יוסף - קו 909 מנהריה לת"א:
[URL]http://www.news1.co.il/Archive/001-D-355477-00.html[/URL]
מאז פתיחתו הקו יוצא בשבת ב-17:00 בשעון חורף
אין פה שום דבר חדש. זה כך כבר שנים ואני גם משוכנע שעידן יודע זאת.
מעבר לכך, הפוסט הדמגוגי הזה לא שווה התייחסות בכלל (עובדה שגם שר התחבורה לא מתייחס).
 
אני מבין שממש מפריע למר יוסף

מאז פתיחתו הקו יוצא בשבת ב-17:00 בשעון חורף
אין פה שום דבר חדש. זה כך כבר שנים ואני גם משוכנע שעידן יודע זאת.
מעבר לכך, הפוסט הדמגוגי הזה לא שווה התייחסות בכלל (עובדה שגם שר התחבורה לא מתייחס).
אני מבין שממש מפריע למר יוסף
שהעוצר על אזרחי ישראל הוא לא הרמטי
 

stratomaximus

New member
מר יוסף פועל לפי ראיית עולמו הפרטית ובוגד בכלל משתמשי התח"צ

אני מבין שממש מפריע למר יוסף
שהעוצר על אזרחי ישראל הוא לא הרמטי
מר יוסף פועל לפי ראיית עולמו הפרטית ובוגד בכלל משתמשי התח"צ
כי מצד אחד הוא מאיר בעיות חשובות בכתבות שלו, אך מצד שני יש לו אובססיה נגד תח"צ בשבת, וכל הכתובת שלו בנושא טרחניות ודמגוגיות.
 
הבעיה שלעיתים זה גם מצליח לו

מר יוסף פועל לפי ראיית עולמו הפרטית ובוגד בכלל משתמשי התח"צ
כי מצד אחד הוא מאיר בעיות חשובות בכתבות שלו, אך מצד שני יש לו אובססיה נגד תח"צ בשבת, וכל הכתובת שלו בנושא טרחניות ודמגוגיות.
הבעיה שלעיתים זה גם מצליח לו
אין שום ספק שיש לו חלק נכבד בכך שקו 1 של המטרונית לא פועל בראש השנה.
 

mister K

New member
מר יוסף פועל בעיקר מתוך שיעמום וחוסר באייטמים אמיתיים

מר יוסף פועל לפי ראיית עולמו הפרטית ובוגד בכלל משתמשי התח"צ
כי מצד אחד הוא מאיר בעיות חשובות בכתבות שלו, אך מצד שני יש לו אובססיה נגד תח"צ בשבת, וכל הכתובת שלו בנושא טרחניות ודמגוגיות.
מר יוסף פועל בעיקר מתוך שיעמום וחוסר באייטמים אמיתיים
 

roeyil

New member
מסלול עוקף שועפט - רכבת קלה

כתבות, הודעות, דיווחים
מסלול עוקף שועפט - רכבת קלה
אז אחרי שנידון לא מעט, ואף הועלה כהצעה ראשונית ע"י אחת מהחברות שהתמודדו על המכרז לבניית הרכבת הקלה (לפני 20 שנה בערך...), סוף סוף זה מגיע לעירייה.
אולי זה יתן פתרון לתושבי צפון העיר...
 

jp3raptor

Member
נקווה שהעירייה תעשה את המעשה החכם ותקדם את העניין

מסלול עוקף שועפט - רכבת קלה
אז אחרי שנידון לא מעט, ואף הועלה כהצעה ראשונית ע"י אחת מהחברות שהתמודדו על המכרז לבניית הרכבת הקלה (לפני 20 שנה בערך...), סוף סוף זה מגיע לעירייה.
אולי זה יתן פתרון לתושבי צפון העיר...
נקווה שהעירייה תעשה את המעשה החכם ותקדם את העניין
תוואי עוזי נרקיס זוהי הדרך היחידה להחזיר את הרק"ל לשירות אמיתי בפסגת זאב
 
איך השיפועים שם, כולל העליות והירידות מהגשרים?

נקווה שהעירייה תעשה את המעשה החכם ותקדם את העניין
תוואי עוזי נרקיס זוהי הדרך היחידה להחזיר את הרק"ל לשירות אמיתי בפסגת זאב
איך השיפועים שם, כולל העליות והירידות מהגשרים?
 

roeyil

New member
זו אופציה שכבר נבחרה כאפשרית

איך השיפועים שם, כולל העליות והירידות מהגשרים?
זו אופציה שכבר נבחרה כאפשרית
ע"י חברה שלישית שהתמודדה על המכרז לקו. הבחירה הנוכחית, בתוואי הנוכחי, נעשתה ממניעים פוליטים בלבד ולא לקחו בחשבון אופציה של אינתיפאדה...
פרסומים מדברים על אפשרות בנייה של הקו החלופי תוך מספר חודשים בודדים.
 

easylivin

New member
תוצאות שלב המיון במכרז החשמול של רכבת ישראל

כתבות, הודעות, דיווחים
תוצאות שלב המיון במכרז החשמול של רכבת ישראל
הרכבת פרסמה את שמותיהן של 5 החברות שעלו "לשלב הגמר" במכרז החשמול:
[URL]http://www.rail.co.il/HE/ISRTenders/Tenders/Documents/EL_PQ_01_12/Procedures%20results.pdf[/URL]

ובינתיים, על פי התקשורת: "כאוס בפרוייקט החשמול"
[URL]http://www.globes.co.il/news/article.aspx?did=1000982100[/URL]
כמובן שאם אשכרה קוראים את התוכן מעבר לכותרת (מה שרוב הטובקיסטים לא ממש אוהבים לעשות), מתבררת תמונה קצת שונה. "הכאוס" הוא תוצאה של קיצוצים וביטולים שהונחתו על הפרוייקט על ידי ממשלות קודמות, ובעיקר ממשלה אחת מסויימת; "הגדלת העלויות" היא בעיקר תוצאה של פרסום הערכות לא מלאות על ידי גורמים פוליטיים בעבר. דבר אחד נכון: למסמס פרוייקט כה חשוב במשך כל-כך הרבה שנים, זו רשלנות פושעת וכישלון חרוץ שיש לו בניגוד לפתגם הידוע, אבות רבים.
 

amit1270

New member


תוצאות שלב המיון במכרז החשמול של רכבת ישראל
הרכבת פרסמה את שמותיהן של 5 החברות שעלו "לשלב הגמר" במכרז החשמול:
[URL]http://www.rail.co.il/HE/ISRTenders/Tenders/Documents/EL_PQ_01_12/Procedures%20results.pdf[/URL]

ובינתיים, על פי התקשורת: "כאוס בפרוייקט החשמול"
[URL]http://www.globes.co.il/news/article.aspx?did=1000982100[/URL]
כמובן שאם אשכרה קוראים את התוכן מעבר לכותרת (מה שרוב הטובקיסטים לא ממש אוהבים לעשות), מתבררת תמונה קצת שונה. "הכאוס" הוא תוצאה של קיצוצים וביטולים שהונחתו על הפרוייקט על ידי ממשלות קודמות, ובעיקר ממשלה אחת מסויימת; "הגדלת העלויות" היא בעיקר תוצאה של פרסום הערכות לא מלאות על ידי גורמים פוליטיים בעבר. דבר אחד נכון: למסמס פרוייקט כה חשוב במשך כל-כך הרבה שנים, זו רשלנות פושעת וכישלון חרוץ שיש לו בניגוד לפתגם הידוע, אבות רבים.
 

בועז ל

New member
תודה, אריק.

תוצאות שלב המיון במכרז החשמול של רכבת ישראל
הרכבת פרסמה את שמותיהן של 5 החברות שעלו "לשלב הגמר" במכרז החשמול:
[URL]http://www.rail.co.il/HE/ISRTenders/Tenders/Documents/EL_PQ_01_12/Procedures%20results.pdf[/URL]

ובינתיים, על פי התקשורת: "כאוס בפרוייקט החשמול"
[URL]http://www.globes.co.il/news/article.aspx?did=1000982100[/URL]
כמובן שאם אשכרה קוראים את התוכן מעבר לכותרת (מה שרוב הטובקיסטים לא ממש אוהבים לעשות), מתבררת תמונה קצת שונה. "הכאוס" הוא תוצאה של קיצוצים וביטולים שהונחתו על הפרוייקט על ידי ממשלות קודמות, ובעיקר ממשלה אחת מסויימת; "הגדלת העלויות" היא בעיקר תוצאה של פרסום הערכות לא מלאות על ידי גורמים פוליטיים בעבר. דבר אחד נכון: למסמס פרוייקט כה חשוב במשך כל-כך הרבה שנים, זו רשלנות פושעת וכישלון חרוץ שיש לו בניגוד לפתגם הידוע, אבות רבים.
תודה, אריק.
מעניין, ע"פ מה ששמעתי באחרונה ישנה דווקא התקדמות מסוימת בהיערכות לפרויקט החשמול.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה