כתבות, הודעות, דיווחים, קישורי תח"צ

מצב
הנושא נעול.

alantan

New member
בוא נגיד שזה נהיה ככה מאז שיש לנו ילדים...


וכן, כל חופשות החוץ בילדותי היו למשפחה באנגליה
כך שאני יודע שמשפחה יכולה להיות מוקד נסיעות שמאפיל על כל שאר האופציות.
&nbsp
ובנוסף היו שני מקומות - ברלין ואי טרופי מסויים שלא הייתי חושב לעולם לבקר בהם אבל משום שחברים שלי היו בהם ביקרתי אותם שם.
&nbsp
עוגן אנושי מוסיף לנסיעה הרבה יותר מנופים ומסעדות.
בוא נגיד שזה נהיה ככה מאז שיש לנו ילדים...
 

Ynhockey

New member
כתבתי לא מזמן על המידע החדש בתחנות

"האנשים שמצילים את התיירות בישראל"
"הם לא היססו לחזור אליה מיד לאחר מבצע צוק איתן, ומהווים מקור הכנסה חשוב לעסקים קטנים ו-40% מהתיירות הנכנסת ■ אך הדרך לעידוד התיירות העצמאית עוד ארוכה - ועוברת דרך הנגשת התחבורה הציבורית והרחבת היצע ההוסטלים"

http://www.themarker.com/consumer/tourism/1.2537261

מוקדש ל-Ccyclist
כתבתי לא מזמן על המידע החדש בתחנות
לתדהמתי שמתי לב שבדפי המידע החדשים בתחנות האוטובוס ברחבי הארץ אין כל זכר למידע באנגלית על התחנות, מה שמהווה פיגור אחרי מה שהיה כאן בארץ בשנות ה־90 (אצל "דן").
&nbsp
מישהו אמר שבמשרד התחבורה אין אפילו שמות תחנות באנגלית במסד הנתונים המכיל את המידע הזה בעברית.
&nbsp
זו תעודת עניות לכל מדינת ישראל. מקווה שמשרד התחבורה ישתף פעולה על משרד התיירות בנושא, רק חבל שכבר הוציע את הכסף על דפי המידע החדשים.
 
אין שמות בעברית אז אתה רוצה שמות באנגלית?

כתבתי לא מזמן על המידע החדש בתחנות
לתדהמתי שמתי לב שבדפי המידע החדשים בתחנות האוטובוס ברחבי הארץ אין כל זכר למידע באנגלית על התחנות, מה שמהווה פיגור אחרי מה שהיה כאן בארץ בשנות ה־90 (אצל "דן").
&nbsp
מישהו אמר שבמשרד התחבורה אין אפילו שמות תחנות באנגלית במסד הנתונים המכיל את המידע הזה בעברית.
&nbsp
זו תעודת עניות לכל מדינת ישראל. מקווה שמשרד התחבורה ישתף פעולה על משרד התיירות בנושא, רק חבל שכבר הוציע את הכסף על דפי המידע החדשים.
אין שמות בעברית אז אתה רוצה שמות באנגלית?
אני רואה רק "תחנה מספר 97249729"
 

נתנאל531

Well-known member
יש שם עדיין טעויות כתיב בעברית שנכנסו לשיבוש שוטף

אין שמות בעברית אז אתה רוצה שמות באנגלית?
אני רואה רק "תחנה מספר 97249729"
יש שם עדיין טעויות כתיב בעברית שנכנסו לשיבוש שוטף
תחנה 52691, בדרך בין צומת חנניה למירון, נרשמת עדיין כ'מסעף כפא שמאי' (במקום כפר שמאי). השיבוש נכנס גם ללוח התחנות האלקטרוני באוטובוסים של נתיב, ואפילו ללוח המידע שעל קיר התחנה! (עברתי שם לפני יומיים). אין מילים לתאר את הטפשות ואי-האכפתיות, מדובר בשיבוש ותיק!
 

connex

Active member
נתקלתי כבר בשתי בעיות עם זה

כתבתי לא מזמן על המידע החדש בתחנות
לתדהמתי שמתי לב שבדפי המידע החדשים בתחנות האוטובוס ברחבי הארץ אין כל זכר למידע באנגלית על התחנות, מה שמהווה פיגור אחרי מה שהיה כאן בארץ בשנות ה־90 (אצל "דן").
&nbsp
מישהו אמר שבמשרד התחבורה אין אפילו שמות תחנות באנגלית במסד הנתונים המכיל את המידע הזה בעברית.
&nbsp
זו תעודת עניות לכל מדינת ישראל. מקווה שמשרד התחבורה ישתף פעולה על משרד התיירות בנושא, רק חבל שכבר הוציע את הכסף על דפי המידע החדשים.
נתקלתי כבר בשתי בעיות עם זה
1-בתחנה בלוד שמו לוח מידע סטטי של קווים שבכלל עוברים ברמלה
2-בתחנה אחרת בלוד שבה עוברים קווים 9,460,464,11,248 המידע מכיל רק נתונים על קווים 9,460,464
וזאת בזמן שבתחנות אחרות רושמים "בתחנה זו עוברים גם הקווים הבאים" אך כאן אין שום התייחסות ל248 שאמנם עובר בתחנה פעם ביום ואף לא לקו 11 התדיר ביותר מבין כל הקווים בתחנה
 

olli3

New member
מנהל
יש מספר בעיות, הראשונה היא אי מכירת ערך צבור.

מה הייתה הבעיה עם המכונות שלהם?
יש מספר בעיות, הראשונה היא אי מכירת ערך צבור.
הבאות בתור קשורות בזה שאין כל קשר בין מחשב הרכב למכונת הכרטוס ולכן נהג בחדרה עירוני יכול לחייב כרטיסיה של נסיעה בין עירונית מירושלים לטבריה והנוסע יכול שלא לשים לב לכך כמובן כי לא כולם מסתכלים על הפתקית שיוצאת.
&nbsp
במכונת כרטוס שמחוברת למחשב הרכב, מופיע לנהג אופציה לבחירה בחיוב חוזה נסיעה שמתאים לקו הספציפי. גם אם הנוסע משלם במזומן, מופיע לנהג רק קודי נסיעה שרלוונטים לקו הנסיעה הזה. אם למשל מדור בקו ישיר יש לו מן הסתם קוד נסיעה אחד, לא תהיה אופציה לבחירת קודים נסיעה אחרים על ידי הנהג. באגד כאמור, הנהג יכול לחייב כל קוד שקיים. נכון שברוב המקרים דברים כאלו לא קורים, אבל כשזה קורה, אין דבר מעצבן מכך וזה כי מקצוע הנהג רכב ציבורי בישראל הינו מורכב גם ככה ועם כל הקודים והכסף יש טעויות אנוש.
&nbsp
יש עוד בעיות והן קיימות בעיקר בגוש דן והשרון. לנוסע יש גם ערך צבור ברב קו וגם כרטיסיה בקוד 42 או קוד 44 (קודי נסיעה בגוש דן והשרון). אתה עולה לך על קו כלשהו של דן, קווים או מטרופולין והנהג מחייב אותך בערך צבור. עברת לאוטובוס של אגד במסגרת ה-90 דקות מעבר חופשי, לא יופיע לנהג שיש לך מעבר בערך הצבור ואם לא תתריע בפניו, הוא יחייב אותך בכרטיסיה שטעונה לך ברב קו.
&nbsp
למה זה קורה? לא ברור. אבל לכל מי שיש כרטיסיה וערך צבור, משום מה המכשיר של אגד בוחר להציג לנהג את הכרטיסיה בלי להציג לו את המעבר, רק אם הנהג מפשפש בין אמצעי החיוב הרלוונטים, הוא ימצא את המעבר וילחץ אישור על המעבר. הפשפוש הזה יכול לקחת גם זמן אם יש לך עוד חוזים של אגד כמו כרטיסיה בעיר אחרת נניח בירושלים או הלוך ושוב לאנשהו וכו'.
&nbsp
לעומת זאת, אם עלית על דן/קווים/מטרופולין וחייבת את כרטיסיה באחד הקודים של גוש דן והשרון, עברת לאוטובוס של אגד, הדבר הראשון שיקפוץ לנהג במכונת הכרטוס זה "מעבר", והאור הירוק ידלק ואתה תמשיך לדרכך.
&nbsp
אם יש לך רק ערך צבור ברב קו, גם אין בעיה, ידלק אור ירוק ותמשיך לדרכך.
&nbsp
יש עוד כמה דברים כמו הצג הקטן שלא מאפשר לנוסע לראות מה הנהג מחייב אותו. כיום במכרזים החדשים חובה על מכשיר הכרטוס להיות בעל צג גדול בו הנוסע יכול לראות על מה הנהג לוחץ או מתכוון ללחוץ וכך גם לעצור אותו בזמן או להבין מראש שהוא עשה טעות ולהתריע על כך בפניו עוד טרם יציאת הכרטיס מהמכונה.
 
תכניות עתידיות לקווים לרכבת קריית אריה?

כתבות, הודעות, דיווחים, קישורי תח"צ
תכניות עתידיות לקווים לרכבת קריית אריה?
והאם זה אומר ש82 יצא מחברת דן בשל השירות הפנימי שהוא מקיים בין בית רבקה-לקריית אריה (בהנחה שיקוצר רק עד הרכבת).
או שמא הוא הולך לנסוע בדרך אם המושבות ועובר "על הדרך" ברכבת?



 

orenhz

Member
הם מסומנים כקווי רכבת, לא כקווי אוטובוס

תכניות עתידיות לקווים לרכבת קריית אריה?
והאם זה אומר ש82 יצא מחברת דן בשל השירות הפנימי שהוא מקיים בין בית רבקה-לקריית אריה (בהנחה שיקוצר רק עד הרכבת).
או שמא הוא הולך לנסוע בדרך אם המושבות ועובר "על הדרך" ברכבת?
הם מסומנים כקווי רכבת, לא כקווי אוטובוס
לא ברור לי למה
 

orchilit

New member
אלו הם מספרי קווי רכבת . בתחנת רכבת השלום המצב זהה

תכניות עתידיות לקווים לרכבת קריית אריה?
והאם זה אומר ש82 יצא מחברת דן בשל השירות הפנימי שהוא מקיים בין בית רבקה-לקריית אריה (בהנחה שיקוצר רק עד הרכבת).
או שמא הוא הולך לנסוע בדרך אם המושבות ועובר "על הדרך" ברכבת?
אלו הם מספרי קווי רכבת . בתחנת רכבת השלום המצב זהה
בתחנת יגאל אלון/דרך השלום, נמצאת גם תחנת הרכבת ויש שם איזה 80 קווים "שעוברים" שם. זה מטעה לגמרי.

 
חבל שפשוט לא מסמנים עם סמליל רכבת או צבע שונה

אלו הם מספרי קווי רכבת . בתחנת רכבת השלום המצב זהה
בתחנת יגאל אלון/דרך השלום, נמצאת גם תחנת הרכבת ויש שם איזה 80 קווים "שעוברים" שם. זה מטעה לגמרי.
חבל שפשוט לא מסמנים עם סמליל רכבת או צבע שונה
זה מבלבל,בעיקר כשבאזור יש קווי אוטובוס בעלי מספרים דומים\זהים.
 

orchilit

New member
עדכון תחנות מוצא/יעד של קווי מודיעין-רכבת מרכז

כתבות, הודעות, דיווחים, קישורי תח"צ
עדכון תחנות מוצא/יעד של קווי מודיעין-רכבת מרכז
לפי המתפרסם באתר קווים, הקווים יחלו/יסיימו החל מיום חמישי לא בתחנת המסוף הקטנה ב"אי" (היכן שנמצאים מטרופולין ואפיקים), אלא במסוף 2000 ליד דן/אגד (שיש שם מן הסתם הרבה יותר מקום).
&nbsp
http://www.kavim-t.co.il/news/new.asp?id=2143
http://www.kavim-t.co.il/news/new.asp?id=2146
&nbsp
 
נראה שהבחירות גרמו לדחיית העברת קווי תח"צ מכביש 1 לכביש 443

כתבות, הודעות, דיווחים, קישורי תח"צ
נראה שהבחירות גרמו לדחיית העברת קווי תח"צ מכביש 1 לכביש 443
[URL]https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10155004432390220[/URL]
מעניין שבמכתב של מנכ"ל משרד התחבורה לראש מועצת מבשרת ציון מ-21.12.2014 מצויין: "בשלושת החודשים הקרובים לא יבוצע כל שינוי בקווי האוטובוס הפועלים בישוב ועל כביש מספר 1."
למה דווקא שלושה חודשים? למה לא חודשיים? למה לא חמישה חודשים?
שלושה חודשים מ-21.12.2014 יוצא מייד לאחר הבחירות.
מקרי?
 

846

Active member
לא, אז מה?

נראה שהבחירות גרמו לדחיית העברת קווי תח"צ מכביש 1 לכביש 443
[URL]https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10155004432390220[/URL]
מעניין שבמכתב של מנכ"ל משרד התחבורה לראש מועצת מבשרת ציון מ-21.12.2014 מצויין: "בשלושת החודשים הקרובים לא יבוצע כל שינוי בקווי האוטובוס הפועלים בישוב ועל כביש מספר 1."
למה דווקא שלושה חודשים? למה לא חודשיים? למה לא חמישה חודשים?
שלושה חודשים מ-21.12.2014 יוצא מייד לאחר הבחירות.
מקרי?
לא, אז מה?
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה