כתבה על מצב רכבות הנוסעים בארה"ב בחדשות NBC

מצב
הנושא נעול.

eman70

New member
כתבה על מצב רכבות הנוסעים בארה"ב בחדשות NBC
הנה קישור לכתבה שהם שידרו בחדשות הלילה אתמול (זו המהדורה הנצפית ביותר בארה"ב, עד כמה שהם צופים בכלל בחדשות), על מצב הפיתוח העגום למדי של רכבות הנוסעים בארה"ב לעומת אירופה ויפן (צריך רק לראות חצי דקה פרסומת בהתחלה)
 

traiNir

New member
כתבה על מצב רכבות הנוסעים בארה"ב בחדשות NBC
הנה קישור לכתבה שהם שידרו בחדשות הלילה אתמול (זו המהדורה הנצפית ביותר בארה"ב, עד כמה שהם צופים בכלל בחדשות), על מצב הפיתוח העגום למדי של רכבות הנוסעים בארה"ב לעומת אירופה ויפן (צריך רק לראות חצי דקה פרסומת בהתחלה)
המצב הזה ידוע היטב לקוראי TRAINS
המצב הזה ידוע היטב לקוראי TRAINS, המגזין האמריקאי לענייני הרכבת!
 

Golf Bravo

New member
כתבה על מצב רכבות הנוסעים בארה"ב בחדשות NBC
הנה קישור לכתבה שהם שידרו בחדשות הלילה אתמול (זו המהדורה הנצפית ביותר בארה"ב, עד כמה שהם צופים בכלל בחדשות), על מצב הפיתוח העגום למדי של רכבות הנוסעים בארה"ב לעומת אירופה ויפן (צריך רק לראות חצי דקה פרסומת בהתחלה)
25 מיליון נוסעים לשנה...
זה בערך מספר נוסעי הרכבת בטוקיו ביום וחצי ונדמה לי שגם פחות ממספר הנוסעים ברכבת בישראל. לעומת זאת רכבות משא בארה"ב, הן כבר סיפור אחר. תודה על הקישור המעניין.
 

amit1270

New member
25 מיליון נוסעים לשנה...
זה בערך מספר נוסעי הרכבת בטוקיו ביום וחצי ונדמה לי שגם פחות ממספר הנוסעים ברכבת בישראל. לעומת זאת רכבות משא בארה"ב, הן כבר סיפור אחר. תודה על הקישור המעניין.
אכן מצב עגום, שלא לומר מחפיר.
אבל אל תשכח שבכתבה דובר רק על Amtrak ושצויין שמספר הנוסעים עולה מדי שנה (בדומה לאצלנו). גם התקציב הממשלתי שם (1.3 מיליארד דולר = כ-5 מיליארד שקל) לא גדול בהרבה מהתקציב לרכבת ישראל (לפחות עפ"י תוכנית הפיתוח משנת 2003), וזה די מגוחך כשמדובר בארץ כה גדולה. אבל חשוב לזכור שהמספר הזה לא כולל רכבות פרבריות למיניהן, שמושכות מספר גדול בהרבה של נוסעים סביב הערים הגדולות. בעניין רכבות המשא אתה צודק לגמרי. ויכול להיות שהסיבה היא שהפעלתן רווחית בהרבה...
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה