כתבה על מלך הפופ !

©Dangerous©

New member
כתבה על מלך הפופ !

יצא יומן שנקרא "יומן נוער" אז קניתי אותו כי הייתי אמור לקבל משהו מתנה ולא היה כלום בחנות ! אז לקחתי את היומן הזה ! ופאתום אני רואה כתבה על מייקוש´ ! הינה ----->
 

©Dangerous©

New member
כתבה על מלך הפופ ! 2

המשך... ----> זהו ! ביי ביי , לילה טוב וחלומות פז LOVE YOU
 
כן! גם אני קראתי את זה ורציתי

להכניס את זה לפורום, אבל היומן הוא של חברה שלי...באסה...
 
אני עכשיו בביצפר ../images/Emo3.gif ../images/Emo23.gif

ויש לי את היומן הזה, ושמתי לא מזמן את הכתבה...!!!
 

odedia

New member
2 דברים

1. בכלל אין לו אולפן הקלטות בנוורלנד. 2. ממש אין לו בעיה עם חיידקים. תאמינו לי. לחצתי לו את היד כשהוא היה בתוך הלימוזינה שלו מוקף מאות מעריצים. וכולם "נשמו" עליו ההה. הוא לא לבש מסיכה, ולא כלום. הוא פשוט ניסה ללחוץ כמה שיותר ידיים. עודד ש.
 

ilovem

New member
אממ...

אתם חושבים (ישמע דבילי) שבאמת יש לו שם בובות?! ואם כן- נראה לכם יקבלו אותי לג´וב בתור הבובה ה-18?
 

רונני2001

New member
מעצבן!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

לא יודע למה אבל כשקראתי את מה שכתוב, קראתי את זה בטון של גננת שמקריאה סיפור לבני 4 או 5.... זה היה כ"כ באופן אוטומטי... מה זה החרטא הזה?!? מנסים לצייר אותו בצורה הכי מוזרה שיש... אז תנו לי לצטט לכם את מה שאמרתי למעריצה מושבעת לשעבר של מייקל ג´קסון (לא למטרת החזרתה אליו): "כמה פעמים אפשר לצפות ב-Moonwalk?!? - זה לא היה מחזיק מעמד - הערצה שלי כלפיו אם זה היה רק בגלל הריקודים שלו!!! מה שאני אוהב אצל מייקל זה שהוא לא מפחד להפגין חום, לא איכפת לו ממאצ´ואיזם בכלל, וזה מצריך אומץ - שלא יהיה איכפת ממאצ´ואיזם לבן אדם בעולם הזה!!! מייקל הוא הבן אדם הכי חם ואיכפתי שיש - ובגלל זה אני אוהב אותו!!! (כן, גם אני לא מתבייש לומר "אוהב"!)" גועל נפש! כל הזמן מצירים אותו כמוזר!!! בטח מוזר!!! זה מוזר בעולם הזה לאהוב כ"כ ולהרגיש כ"כ ולהפגין את זה!!!! עולם מסריח!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ובנימה זו...... אני אוהב אתכם!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! רונן.
 
למעלה